Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرعت بالای اجرای عملیات تکمیل باند دوم جاده اردستان به اصفهان گفت: زیرسازی این جاده ۸۰ درصد پیشرفت داشته و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت این مسیر اختصاص یافته است. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید صادق طباطبائی‌نژاد د‌ر گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردستان، با بیان اینکه خرید 11 سوله شرکت چینی‌گستر از بانک ملی در حدود یک سال به طول کشید و در حال حاضر مجوز استقرار صنعت جدید در این مکان صادر شده است اظهار داشت: در ماه‌های آینده شاهد راه‌اندازی کارخانه تولید تیغه‌های فولادی در این محل با اشتغال‌زایی حدود 200 نفر هستیم که تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه به کشور وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ملاقات با مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیش از 60 میلیارد تومان تسهیلات برای کارخانه‌هایی که نیاز داشتند از جمله فولاد کویر 33 میلیارد تومان، مهباد میلان 8 میلیارد تومان و 20 میلیارد  تومان برای کارخانه کویر مقوا تسهیلات در نظر گرفته شد، افزود: در حال حاضر حدود 120 نفر در حوزه فناوری اطلاعات با دعوت از چند شرکت در اردستان و زواره مشغول به‌کار شده‌اند و کمتر شهرستانی در کشور داریم که توانسته باشند این تعداد اشتغال را در بخش فناوری اطلاعات داشته باشند.

نماینده شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نظر داریم یک مرکز پاسخگویی مرکزی کشور را در اردستان ایجاد کنیم، تصریح کرد: با توجه به هوش سیار منطقه، اشتغال در زمینه فناوری اطلاعات، مانع محکمی در برابر مهاجرت جوانان است.

وی با اشاره به پی‌گیری اختصاص اعتبار برای طرح‌های ورزشی اردستان گفت: برای ادامه روند احداث زورخانه الغدیر اردستان بعد از گذشت 10 سال مبلغ یک میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است و پیمانکار مشغول کار است.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به صرف اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان تا‌کنون برای بهسازی چمن طبیعی ورزشگاه 17 شهریور اردستان شامل خاک‌برداری، خاک‌ریزی و سنگ‌کوبی و احداث مخزن ذخیره آب، از انعقاد قرارداد با پیمانکار برای کاشت چمن خبر داد و افزود: در مجموع برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار از محل سفر وزیر برای تعمیر استخر شنای اردستان گفت: در حال حاضر سقف برداشته شده و پیمانکار مشغول کار است و ممکن است برای خرید اقلام پشتوانه اعتباری بخواهند.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرعت بالای اجرای عملیات تکمیل باند دوم جاده اردستان به اصفهان و پیشرفت 80 درصدی زیرسازی از اختصاص اعتبار مبلغ 10 میلیارد تومان برای روکش آسفالت این مسیر خبر داد و بیان کرد: وجود خط انتقال آب اصفهان به اردستان در این مسیر سبب کندی سرعت کار شده بود که براساس جلسه‌ای 3 نقطه آن برطرف و یک نقطه باقی مانده خط انتقال جابه‌جا می‌شود و در چندماه آینده حداقل یک باند آسفالت و زیر بار ترافیک می‌روند.

اصفهان| آمار طلاق در اردستان 28 درصد کاهش یافتاصفهان| درخواست نماینده اردستان از وزیر نیرو؛ مجوز اختصاص آب به بخش صنعت صادر شود‌آزار جسمی یک پسر بچه 4 ساله در اردستان؛ پدر و مادر خاطی به مراجع قضایی احضار شدند

وی با بیان اینکه باند دوم جاده زواره به اردستان مبلغ 500 میلیون تومان معوقه داشت و با تامین اعتبار طلب پیمانکار پرداخت شد، افزود: با پی‌گیری صورت گرفته اعتباری برای روکش آسفالت و ادامه زیرسازی مسیر در نظر گرفته شده که نوسانات بازار، قیمت قیر، تأمین اعتبار و مشکلات پیمانکار سبب کندی کار شده است و در حال حاضر سرعت بیشتری دارد.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به آزادسازی صورت گرفته برای احداث باند دوم جاده تلک‌آباد به زواره خاطرنشان کرد: در زمینه روکش آسفالت هم نهضتی داریم و بیش از 100 کیلومتر اصلاح روکش آسفالت روستایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت