Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ژاپنی در نظر دارند برای جلوگیری از ازدحام در حین برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ میلادی از کارمندان درخواست کنند تا از خانه وظایف شغلی خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، صدها هزار نفر از کارمندان در شهر توکیو برای مدت دو هفته و جهت آزمایش اقدامات طراحی شده برای کاهش ازدحام و شلوغی در مدت زمان برگزاری مسابقات المپیک از خانه وظایف خود را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه بیش از هشت میلیون نفر در شهر توکیو رفت و آمد دارند و انتظار می‌رود حضور تماشاگران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ فشار مضاعفی را بر سیستم حمل و نقل پایتخت ژاپن وارد کند.

بنابراین، مقامات این شهر در نظر دارند به منظور تعدیل شرایط ناشی از حضور هزاران تماشاگران از صدها هزار نفر از کارمندان چندین کمپانی درخواست کنند تا در فاصله ۲۲ ماه ژوئیه تا ششم سپتامبر از خانه کار کنند.

به گزارش روزنامه گاردین، روزانه حدود ۲۰ میلیون سفر با مترو در توکیو انجام می‌شود که قرار است در مدت زمان برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ مدت زمان فعالیت قطارها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو توکیو بازیهای المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری باید انجام شود که بر این اساس سالانه چهار میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان منابع طبیعی، حسن وحید اظهار کرد: سطوح اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری مشخص است و همواره در سطح استانی و ملی پیگیر اجرای این عملیات هستیم.

وی افزود: به‌رغم اینکه برنامه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده، اما برای اجرای چهار میلیون هکتار حدود سه تا ۳.۵ همت اعتبار مورد نیاز است؛ در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری باید انجام شود که بر این اساس سالانه چهار میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می‌گیرد.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری ۷۰ درصد کاهش خسارت سیل را به همراه دارد، تصریح کرد: اجرای این عملیات منجر به تغذیه سفره آب‌های زیرزمینی تا ۶۰۰ مترمکعب و کاهش شش تا هشت تنی فرسایش خاک در هکتار می‌شود.

وحید با بیان اینکه در سطح ۱۰ هزار قنوات عملیات آبخیزداری انجام شده است، گفت: اجرای این عملیات ۱.۵ تا سه برابر آبدهی قنوات را افزایش می‌دهد.

کد خبر 747203

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری