Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:44:13 GMT

پلی کلینیک تأمین اجتماعی در رفسنجان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۰۷۱

پلی کلینیک تأمین اجتماعی در رفسنجان احداث می شود

بهشتی پور از احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، دکتر مجید بهشتی پور، در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی زیرشاخه های متعددی دارد یکی از این ریزشاخه ها درحوزه  درمان بیمه شدگان است و در این بخش در دو حیطه درمان مستقیم و غیر مستقیم به افراد بیمه شده خدمات ارئه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول کلینیک تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان با اشاره به وجود 3 بیمارستان تأمین اجتماعی در استان کرمان شامل بیمارستان پیامبر اعظم کرمان، بیمارستان غرضی سیرجان و بیمارستان امام علی(علیه السلام) زرند ادامه داد: در رفسنجان اینگونه بیمارستانی نداریم و خدمات در کلینیکِ واقع در سازمان تأمین اجتماعی رفسنحان به مردم ارائه می شود و شامل بخش های عمومی، تخصصی، داروخانه، دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان،  رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، شوراهای پزشکی طب کار و واحدهای اداری مالی و پشتیبانی است.

 

وی عنوان کرد: این پلی کلینیک کل شهرستان را پوشش می دهد و سالانه 200 هزار نفر مراجعه کننده داریم ضمن  اینکه ارجاع داخلی نیز بخشی از خدمات ما هست و بیماران و مراجعه کنندگانی که احتیاج به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند پس از ویزیت در پلی کلینیک به متخصصان بیمارستان ها ارجاع داده می شوند.

 

بهشتی پور  در خصوص نسخه الکترونیک هم گفت: در کل مراکز ملکی سازمان بیمه تأمین اجتماعی کشور این نسخه برقرار شده و زمان مراجعه به پزشک نیاز به دفترجه درمانی نیست و بیمه شدگان با مراجعه و ارائه هر کارت معتبر در هر نقطه از کشور می توانند خدمات دریافت کنند و برای بیماران مزمن که در زمینه دیابت، فشارخون، بیماری های قلبی و ریوی، اعصاب و روان و... تشکیل می شود و درما این بیماران مورد پیگیری قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به مراجعه زیاد افراد به این کلینیک خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی ساختمان کلینیک رفسنجان که روزانه حدود  900 نفر مراجعه کننده از اقصی نقاط مختلف داریم لذا به فکر این هستیم مرکز جدید با قابلیت های جدید احداث شود که با پیگیری ها در این زمینه و با حمایت های رئیس سابق سازمان بیمه تأمین اجتماعی کشور(مرحوم دکتر نوربخش) دکتر فخر، مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی استان کرمان و نیز پی گیری های مجدانه احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی در مرحله اول مجوز احداث دریافت شده و در مرحله بعد خرید زمین، تغییر کاربری، تهیه نقشه و ... انجام شده؛ پیمانکار اجرای این طرح نیز مشخص شده و به زودی عملیات احداث پلی کیلینیک بیمه تأمین اجتماعی رفسنجان آغاز خواهد شد.

 

دکتر بهشتی پور بیان کرد: این پلی کلینیک در انتهای خیابان امیر کبیر غربی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان تأمین اجتماعی در 4 هزار متر مربع و به مدت زمان 1 سال و نیم احداث خواهد شد.

 

وی افزود: بودجه سازمان تأمین اجتماعی یک چهارم بودجه کل کشور است؛ این سازمان از ردیف دولتی بودجه ای ندارد و همه  فعالیت ها و عملیات ها با توجه به کسب درآمدها است؛ در ۶ ماهه نخست سال 97 شعبه شهید باقری رفسنجان رتبه اول در بین 107 شعبه هم تراز خود در سطح کشور کسب کرد که اوایل امسال به ما اعلام شد در سطح استان کرمان 5 شعبه ممتاز بیمه تأمین اجتماعی داریم و سازمان بیمه تامین اجتماعی استان کرمان در بین 33 سازمان بیمه  کل کشور رتبه برتر را کسب کرد و این رتبه بر اساس فعالیت های داخل شعبه و ارائه خدمات است.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت حجاب و عفاف بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت آل هاشم روزنامه حجاب اردبیل پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی پلی کلینیک رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی