Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال کشورمان می‌گوید که مهدی تاج به دنبال دریافت مجوز از بانک مرکزی است تا دستمزد ویلموتس را پرداخت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی سلیمانی درخصوص بسته شدن حساب‌های فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی مالیاتی و راه‌های حل این مشکل گفت: بسته شدن حساب‌های ما یک مسئله جدی است که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دو روز پیش هم که تیم نوجوانان ما در حال اعزام به چین بود، نتوانستیم به اندازه کافی و در حد متعارف به آن‌ها ارز بدهیم و این مسئله به دلیل مسدود شدن حساب‌ها بود که برای ما مشکل‌ساز شده است. با وجود اینکه ما اعتراض زده‌ایم، اما تا زمانی که به اعتراض‌مان رسیدگی نشود، وزیر اقتصاد و امور دارایی دستور داده حساب‌ها مسدود بماند.

وی در مورد میزان اعتباراتی که ایران در فیفا دارد، اظهار داشت: در فیفا پول داریم، اما فیفا است تا زمانی که نام ایران از لیست تحریم‌ها خارج نشود، به هیچ وجه نمی‌تواند به ما پولی بدهد. راه‌های مختلفی هم رفته‌ایم و آقای تاج چندین بار با اینفانتینو جلسه داشته و آخرین بار هم در پاریس با او صحبت کرد. اینفانیتنو در آخرین جلسه با آقای تاج حتی قول داد که خودش به صورت مستقیم با ترامپ رئیس جمهور آمریکا موضوع را مطرح کند تا راهی برای انتقال پول‌های ما پیدا کند.

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که آیا فیفا برای انتقال پول ایران به دنبال دریافت مجوز از خزانه‌داری آمریکا است، خاطرنشان کرد: بله، این کار هم در حال پیگیری است. با این حال یکی از راه‌هایی هم که ما پیشنهاد دادیم، نیازمند مواردی است که باید از سوی خودمان حل شود. در صورتی که سیستم بانکی کشور ما از مسیر اروپا عبور کند، آن زمان فیفا می‌تواند از این طریق پول ما را انتقال دهد.

سلیمانی یادآور شد: اینطور نیست که فیفا نخواهد پول ما را انتقال بدهد. آخرین پاسخی که به ما داده‌اند، این بوده که برای انتقال بانکی باید نام ایران نوشته شود که اگر اینطور باشد، تحریم‌ها اجازه انتقال پول را نمی‌دهد. تا زمانی هم که مشکل تحریم‌ها حل نشده یا مجوزی صادر نشود، پولی به حساب ما انتقال پیدا نخواهد کرد.

وی در خصوص اینکه میزان اعتبارات ایران نزد فیفا چقدر است، گفت: اعتبارات مختلفی نزد فیفا داریم. اعتبارات عمرانی، پروژه‌هایی که تعریف کرده‌ایم، حق عضویت سالانه که مربوط به کمک‌های فیفا می‌شود و مسائل دیگری که مجموع آن‌ها رقم قابل توجهی است. نمی‌توانم بگویم مثلاً ۱۰ میلیون دلار اعتبار داریم و بعد مشخص شود که ۵ میلیون دلار بوده یا اعداد دیگری به میان بیاید. به طور مثال ما فقط یک میلیون و ۵۰ هزار دلار بابت زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال اعتبار خواهیم داشت، کمک سالانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار یورویی فیفا به اعضا هنوز پرداخت نشده و پروژه‌های تعریف شده دیگری هم وجود دارد. ممکن است فیفا بگوید ما برای دو سال آینده دو میلیون اعتبار داریم، اما یکی از پروژه‌های ما مورد موافقت قرار بگیرد و یکی دیگر را قبول نکنند.

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که دستمزد مارک ویلموتس به تعویق افتاده و دستمزد او به چه شکل پرداخت خواهد شد، به تسنیم گفت: برای پرداخت دستمزد آقای ویلموتس، آقای تاج در جلسه‌ای که با بانک مرکزی داشته، به دنبال حل این مشکل است. باید در این خصوص مجوز‌هایی از بانک مرکزی دریافت شود تا با حواله‌های دریافت شده، از منابع به خصوصی که وجود دارد پول ویلموتس واریز شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اینفانتینو ترامپ تابناک ورزشی فوتبال فوتبالی ایران احمد سالک محمدحسن صادقی مقدم اکبر طبری آیت الله یزدی آیت الله اعرافی عملیات رمضان محمد دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دیروز در نشست خبری خود ‏پیش از بازی فردا مقابل تاتنهام به شدت از فشردگی برنامه بازی‌ها ‏انتقاد کرد.‏

سرمربی لیورپول در صحبت‌هایش از دیکتاتوری پخش تلویزیونی اسم ‏برد و گفت تلویزیون.ها به درآمد سرشار فعلی‌شان از فوتبال راضی ‏نیستند و به دنبال درآمدهای بیشتر به بهای نابود کردن بازیکنان ‏هستند. او در بخشی از صحبت‌هایش به شوخی از سازمان عفو ‏بین‌الملل خواست که به داد بازیکنان برسد. ‏

عفو بین‌الملل امروز با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس به ‏یورگن کلوپ واکنش نشان داد. این سازمان نوشت: "سلام یورگن. ‏شاید سال بعد. در حال حاضر خیلی سرمان شلوغ است. ولی اگر ‏خواستی فعلا می‌توانی به ما اعانه بدهی متشکریم".

کلوپ در صحبت‌های انتقادی خود بابت تراکم سنگین برنامه مسابقات ‏گفته بود: "نظر وقت این است که از خودمان بپرسیم آیا زمان کم ‏کردن فشردگی بازی‌های برای باشگاه‌های انگلیسی نیست؟ اینکه ‏تیم‌های انگلیسی در هیچ فینالی در اروپا نیستند به معنای کیفیت کم ‏آنها نیست. لیگ برتر اورریتد نیست. بلکه به دلیل فشردگی ‏بازی‌هاست. در فصل آینده دو بازی دیگر هم به لیگ قهرمانان اضافه ‏می‌شود و به‌نظرم باید دو بازی از جام اتحادیه کم کنید. زمان این ‏است که دوباره به نفع فوتبال تصمیم بگیرید، این توصیه‌ای است از ‏یک پیرمرد که در حال ترک اینجاست. اگر مردم همیشه فوتبال نبینند ‏هم مشکلی نخواهند داشت و با هر از گاهی فوتبال ندیدن زنده ‏می‌مانند". ‏

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏