Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:26:04 GMT

شورای فرهنگی مساجد تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۲۳۲

شورای فرهنگی مساجد تشکیل شود

حجت الاسلام موسوی گفت: باهدف تعامل وهم افزایی بیشتر بین عوامل وارکان مسجد باید شورای فرهنگی مسجد تشکیل شود.

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان، با اشاره به برگزاری همایش توانمندسازی ارکان مساجد در امامزاده علی بن جعفر(ع) سمنان گفت: این همایش با حضور ائمه جماعت، مسئولان کانون فرهنگی هنری، هیئت امناء و خادمان، فرماندهان پایگاه های مقاومت مساجد و متولیان امامزادگان وبقاع متبرکه با هدف بالا بردن سطح آمادگی و پیشبرد برنامه ها توسط ارکان و همچنین ایجاد تعامل و انسجام بین عوامل مسجد، رفع مسائل و مشکلات داخل مساجد و ایجاد تعامل بیشتر برای پیشبرد برنامه‌های مساجد و تقویت برنامه‌های اجرایی مسجد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: ارکان مساجد حاضر در این دوره با فراگیری مهارت‌های لازم در کنار تجارب خود با هماهنگی و انسجام لازم به منظور پربار شدن سطحی کیفی مساجد حرکت خواهند کرد.

 

موسوی با بیان اینکه این همایش به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بسیج مستضعفین سپاه ومرکز رسیدگی به امور مساجد با شعار هم افزایی بین ارکان وعنایت به گام دوم انقلاب برگزار می شود افزود: سجدی در اجرای برنامه های فرهنگی موفق است که همه ارکان آن از جمله امام جماعت، مدیر کانون، مسئول پایگاه و دیگر اعضا با هم همدل باشند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع چهارمحال و بختیاری جشن های دهه کرامت اردبیل قم آذربایجان غربی رئیس قوه قضاییه بیرجند شورای فرهنگی مساجد خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله نخست را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم فرایند قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم  جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب