Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته با انتشار خبری مبنی بر اینکه به دلیل شکایت یک فرد طلبکار از باشگاه پرسپولیس لوگوی این باشگاه با حکم دادگاه توقیف شده و احتمال مزایده آن وجود دارد، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه در این خصوص اعلام کرد که «این بدهی مربوط به دوران مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس بوده و درباره نحوه هزینه کردن این مبلغ در آن زمان سندی موجود نیست و تبعاً نمی‌توانیم درباره اینکه مبلغ فوق به چه منظور دریافت و کجا هزینه شده اطلاعاتی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این مسأله با واکنش تند محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس روبه‌رو شد و او اعلام کرد که مسئولان باشگاه با گفتن این صحبت‌ها به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند چرا که اسناد هزینه این 60 هزار دلار کاملاً مشخص است. 

فاضلی وکیل حقوقی سردار ایزدبین که این 60 هزار دلار توسط او به محمد رویانیان داده شده با دادن یک جوابیه به خبرگزاری فارس نسبت به واکنش روز گذشته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: خبرگزاری محترم فارس، احتراماً عطف به بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص مشخص نبودن محل هزینه‌کرد مبلغ 60 هزار دلار دریافتی باشگاه در زمان مدیرعاملی جناب آقای محمد رویانیان، به جهت آگاهی هواداران محترم پرسپولیس به عرض می‌رسانیم که در مورخ ششم آذر ماه سال 1392 مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای نماینده آقاینیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی وقت تیم را جهت دریافت وجه فوق از بابت طلب این دروازه‌بان معرفی کرد که پس از اخذ رسید به صورت نقدی این مبلغ به شخص مذکور پرداخت گردید. هر دو سند این 60 هزار دلار به پیوست خدمت‌تان ارائه می‌گردد.ضمناً برای مدیریت باشگاه مردمی مثل باشگاه پرسپولیس اصلاً برازنده نیست که اگر همتای خود در زمان تصدی به جهت پیشبرد اهداف باشگاه از یک هوادار طلب همکاری می‌نماید، به جای پاسخگویی، نبود اسناد هزینه‌کرد را بهانه قرار دهند.

به گزارش فارس‌، مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی چنین بیانیه‌ای منتشر کردند که پیش از این پذیرفته بودند این بدهی وجود دارد و حتی حاضر به اقساط برای پرداخت این مبلغ شده بودند که فقط 2 قسط 50 میلیون تومانی به فرد طلبکار داده شد اما حالا صحبت از نامشخص بودن هزینه‌کرد این مبلغ در سایت رسمی خود می‌کنند.

251 251

کد خبر 1280276

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر هجدهم لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا سینمای ایران فدراسیون فوتبال اتحادیه اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن