Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبرجاویدان اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای این باند قصد دارند مقدار زیادی تریاک را از یکی از استان های شرقی کشور به وسیله یک دستگاه کامیون جهت توزیع به کرمانشاه منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر کرمانشاه با استفاده از شگردهای خاص، موفق به ردیابی مسیر حرکتی کامیون حامل تریاک شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس صبح امروز (۲۵ تیر) در محور بیستون - کرمانشاه متوقف کردند.

این مسئول یادآور شد: در بازرسی از این خودرو، ۵۳۳ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و یکی از اعضای باند که راننده کامیون بود، دستگیر شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه بازجویی از متهم دستگیر شده ادامه دارد، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حال تلاش برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با این محموله هستند.

وی در ادامه از کشف حدود ۱۲۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۴ درصد رشد نشان می دهد.
رئیس پلیس کرمانشاه همچنین از دستگیری ۷۸ قاچاقچی و یک هزار و ۱۴۴ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: این دستگیری ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (اول فروردین تا ۲۵ تیر) به ترتیب ۱۶ و ۴ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از انهدام ۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در این خصوص نیز نسبت به سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته ایم.

کد خبر 4668122

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف تریاک پلیس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم