Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره طلب فدراسیون بسکتبال از فدراسیون جهانی گفت: فیبا مبلغ 20 هزار یورو را برای ایران در نظر گرفته بود که 8 تا 9 هزار یورو از آن بابت طلب‌ها کسر شده و بیشتر از 11 هزار یورو باقیمانده است.به گزارش بلاغ،رامین طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی فدراسیون این است که میزبانی را به سطح استان‌ها ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه پیش از این میزبانی‌ها صرفا در تهران برگزار می‌شد و این موجب می‌شد که انگیزه از سایر استان‌ها گرفته شود، گفت: اما اتفاقی که از سال قبل در استان گلستان و یا زنجان رخ داده، موجب شده است که تیم‌های ملی با تمرین بیشتر برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که بسکتبال را به تمامی نقاط ایران ببریم تا موجب توسعه این ورزش در سطح استانی شود.

طباطبایی همچنین درباره طلب فدراسیون بسکتبال از فدراسیون جهانی نیز گفت: این طلب مبلغ قابل توجهی نیست که بتوانیم به آن تکیه کنیم، چرا که در چند سال گذشته باید حق عضویت و حق ثبت‌نام بازیکنان خارجی را به فیبا می‌دادیم، که فیبا این مبلغ را کسر کرده و بقیه را به ما می‌دهد که مبلغ باقیمانده تأثیر چندانی در برنامه‌ریزی ما برای آینده ندارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه فیبا مبلغ 20 هزار یورو را برای ایران در نظر گرفته بود که 8 تا 9 هزار یورو از آن بابت طلب‌ها کسر شده و بیشتر از 11 هزار یورو باقیمانده است، گفت: با این حال ما برای اعزام تیم به چین تایپه 340 میلیون تومان فقط پول هواپیما داده‌ایم که اگر بخواهیم 10 هزار یورو را در نظر بگیریم، 150 میلیون تومان بیشتر نمی‌شود، هرچند که ما در تلاشیم از این موقعیت‌ها به نفع بسکتبال کشور استفاده کنیم.

وی همچنین درباره موضوع اسپانسر و پیگیری‌های انجام شده در این باره نیز گفت: ما رایزنی‌های بسیاری در این باره کرده‌ایم که امیدواریم با جذب اسپانسرهای خوب بتوانیم به آماده‌سازی تیم‌های ملی کمک کنیم.

طباطبایی تصریح کرد: از ظرفیت شرکت آپ و شرکت‌های خاص دیگر برای حضور تیم ملی در جام جهانی و همچنین  لیگ بسکتبال استفاده خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران