Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور آیت‌الله مهدوی‌پور، نماینده، ولی فقیه در هندوستان و از محل کمک‌های ۵ میلیارد تومانی مردم هندوستان به سیل‌زدگان پلدختر و معمولان ساخت دو باب مدرسه در منطقه سیل‌زده پلدختر آغاز شد.

به گزارش ایسنا، با مشارکت نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، به‌صورت رسمی ساخت دو مدرسه زینبیه و شهید کائیدی پلدختر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر در این مراسم به نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردم بعد از انقلاب در تمامی امور جامعه شرکت کرده در کارها و فعالیت‌های خیرخواهانه به‌ویژه امر مدرسه‌سازی در سطح جامعه حضوری فعال و گسترده از خود نشان داده‌اند.
وی مشارکت در امر مدرسه‌سازی را نشان از ایمان و اعتقادات راسخ زنان و مردان خیِر دانست و افزود: خیران با مشارکت در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی توشه‌ای برای آخرت خود فراهم می‌کنند.
موسوی لرستان را استانی محروم و نیازمند مشارکت هرچه بیشتر خیرین دانست و تصریح کرد: ایجاد فضاهای آموزشی و علمی زمینه توسعه همه‌جانبه در زمینه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان را در پی خواهد داشت.
یادآور می‌شود، آیت‌الله مهدوی‌پور در صدر هیئتی، پس از وقوع سیل ضمن بازدید از مدارس آسیب‌دیده پلدختر مبلغ پنج میلیارد تومان اهدا شده توسط شیعیان هندوستان را برای ساماندهی به وضعیت مردم سیل‌زده هزینه کرد که بخشی از آن صرف ساخت دو باب مدرسه در پلدختر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدرسه هندوستان منطقه سیل زده پلدختر سیل زدگان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید