Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛تیم ملی کاراته کشورمان برای شرکت در شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا؛در حالی ظهر امروز(سه شنبه 25 تیرماه) عازم ازبکستان می شود که بهمن عسگری،علی اصغر آسیابری و مجید حسن نیای 3 ملی پوش ارزنده و شایسته استان این تیم را همراهی می کنند.شانزهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای 28 تا 30 تیرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و تیم ملی کاراته کشورمان با ترکیب کامل ساعت 15:20 امروز(سه شنبه 25 تیرماه) عازم محل برگزاری این پیکارها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رقابت‌ها 340کاراته کا از 33 کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.در بخش مردان، رضا روشن، مجید حسن نیا، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی قراری زاده و باربد صداقت در بخش کومیته
ابوالفضل شهرجردی در کاتا انفرادی، ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند در کاتای تیمی 
سیدشهرام هروی(سرمربی) و حسین روحانی(مربی)
در این پیکارها حضور دارند.

وحید مومنی، سرپرست دبیری فدراسیون نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم اعزامی حضور دارد.
همچنین سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون برای شرکت در کنگره آسیا عازم ازبکستان شده است. 

پیش از این هم جواد سلیمی(رئیس کمیته داوران کشورمان) به همراه، کامبیز کاکاوند، ابراهیم دلسوزی، نرگس افضلی، ابوالقاسم پایدار، معصومه روستازاده، نسرین روستازاده، مزدا صوفی، لیلا جعفری و رزدا ضیاء شهابی داورانی هستند که برای شرکت در کلاس استاژ و ارتقا داوری آسیا عازم ازبکستان شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رقابت های قهرمانی آسیا مردان ملی پوش آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا، نازنین فاطمه عیدیان ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس این دختر جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد. 

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حدنصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حدنصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دوومیدانی ایران توانسته در بخش زنان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع  کسب نماید.

ششمی سجاد آقایی  در ۴۰۰متر

در دور نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و  با این نتیجه به کار خود پایان داد.

هفتمی مانا حسینی در پرتاب نیزه

در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب نیزه مانا حسینی نماینده کشورمان با ثبت حدنصاب ۴۶.۱۹متر در جایگاه هفتم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

چهارمی ملیکا نوروزی در پرتاب چکش

در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حدنصاب ۵۷.۲۶ متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا