Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز کتاب صوتی «مرغ سحر» با موضوع زندگی نامه و خاطرات مجاهد جبهه مقاومت اسلامی و مدافع حرم شهید «صادق عدالت اکبری» مشهور به «کمیل» از سوی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در تبریز تولید شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: این اثر چهارمین کتاب صوتی تولید شده بسیج هنرمندان و دومین کتاب در زمینه شهدای مدافع حرم استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد شب خیز افزود: کتاب «شبیه خودش» را حسین شرفخانلو نوشته شده و به کارگردانی مهدی لطفی آزاد و هنرمندی تعدادی از گویندگان و صدا پیشگان به صورت کتاب صوتی روانه بازار می‌شود.
وی یادآوری کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان در نظر دارد کتاب‌هایی را که با موضوع شهدای مدافع حرم استان به چاپ رسیده، به کتاب صوتی تبدیل کند.
۸۰۲۳/‏۳۰۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد