Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:47:11 GMT

آسانسورها شناسنامه‌دار شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۴۷۶

آسانسورها شناسنامه‌دار شدند

به گزارش   گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انجمن تولیدکنندگان آسانسور، در نشستی با حضور مدیرکل صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران و تشکل‌های صنعتی و صنفی آسانسور و پله برقی ایران، از سامانه جامع و شناسنامه آسانسور رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: تنها 7 هزار آسانسور در تهران دارای شناسنامه هستند/ خطر جدی در کمین ساختمان‌ها 

این جلسه به منظور تعامل و تبادل نظر بین صنعت آسانسور و سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شده و استاندارد‌های آسانسور هیدرولیک و پله برقی و نیز استاندارد‌های ادواری آسانسور، رویه بازرسی و استاندارد‌های جدید و در دست تدوین آسانسور و قطعات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در برخی موارد آیین نامه مربوط تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است چرا که این عملیات در نوع خود از جهات مختلف بی نظیر بوده و ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران دیگر آن کشور نیست که مورد تجاوز و ظلم و مورد تعدی قرار بگیرد و هیچ واکنشی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه سپاه با این عملیات در واقع ثابت کرد دوران بزن و در رو تمام شده است، افزود: این عملیات در عین بازدارندگی و شکست دشمن به طور مفتضحانه در واقع به قول مقام معظم رهبری نمایش قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بود و به دنیا قدرت ایران را به طور عملی نشان داد.

امام جمعه بیله‌سوار ادامه داد: وجود تظاهرات جهانی، مخصوصاً در آمریکا به واسطه نخبگان و دانشجویان و دانشگاهیان علیه اسرائیل و استعفای سلسله‌ وار مسؤولان نظامی ارتش اسرائیل نشان از شروع تجلی تمدن نوین اسلامی و افول نظام سلطه و استکبار است.

حجت‌الاسلام عزیزی ضمن تسلیت شهادت مرتضی مطهری روز معلم را تبریک گفت و بیان کرد: امروزه بیشترین قشری که در جامعه ما نقش بسزایی دارد و بسیار تأثیر گذار است جامعه معلمی بوده که نیاز به توجه بیشتر و عمیق به این قشر زحمت کش دارد چرا که کشور در همه زمان‌ها مدیون زحمات این قشر زحمت کش است.

وی معلمی را یک مسئولیت دانست و ادامه داد: این مسئولیت باید از جهت‌های مختلف مورد توجه و تکریم و بررسی و آسیب شناسی و آموزش و توانمندی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار همچنین با اشاره به هفته کار و کارگر، تلاش و عملکرد این قشر را قابل ستایش دانست و گفت: توسعه و توانمندسازی و ارزش‌گذاری به جامعه کارگری و نهادینه‌سازی فرهنگ کار و کارگری در بین جوانان لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام عزیزی همچنین به هفته سلامت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین چالش امروزه کشوری جوانی جمیعت بوده که آینده کشور نسبت به این موضوع خطرناک است و نیاز به توجه جدی نهادهای فرهنگی و سیاست‌های کلان کشور دارد.

وی ۹ اردیبهشت را به عنوان روز شوراها تبریک گفت و ادامه داد: این ارکان مهم در واقع نقش مشارکت مردم در اداره کشور را دارد و جمهوری اسلامی در مشارکت اراده مردم در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها بی نظیر است که تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر شوراها در عمران و آبادانی شهر ضرورت دارد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در ادامه از سلسله مطالبات هفتگی در خطبه نماز جمعه از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به موضوع فرهنگ اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این چند سال گذشته بیشترین ظلم به این مقوله شده است و نیاز به توجه جدی و اساسی دارد.

حجت‌الاسلام عزیزی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در طرح حجاب و عفاف تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: حمایت همه جانبه و مقتدرانه از این اقدام شجاعانه نیروی انتظامی لازم است و در این راستا همه را مسؤول هستند.

وی یکی از مسائل شهرستان بیله‌سوار مغان را موضوع خالصه دولتی دانست و خاطزنشان کرد: متأسفانه چندین سال است که این موضوع خالصه دولتی حل نمی‌شود که نیاز جدی به پیگیری مسؤولان نسبت به این موضوع دارد.

کد خبر 6088997

دیگر خبرها

  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود