Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:11:58 GMT

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنها هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۹۵۰

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنها هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا رشیدیان در جلسه ستاد منطقه دو مدینه با حضور تعدادی از مجموعه مدیران، انبارداران و خانه داران هتل های محل اسکان زائران با قدردانی از کیفیت خدمات خادمان مخلص ضیوف الرحمن افزود: تاکید بر تسهیل امور زائران است و باید توجه داشته باشیم که مدت حضور زائران در مدینه بسیار کوتاه است باید به انتظارات و توقعات آنان به طور جدی توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در انجام صحیح و دقیق وظایف و امور زائران آن است که در این عملیات هر کسی شرح وظایف خود را به طور دقیق بداند چنانکه بسیاری از شما سالها تجربه دارید و با این وظایف به خوبی آشنا هستید از این رو باید در حوزه های مختلف از خانه داری، تا توزیع غذا و تامین تدارکات و نقشی مهمی که انباردارها در توزیع بیت المال و هزینه کرد آن در جای صحیح دارند.

وی در این رابطه برای رسیدن به نتیجه مناسب و مطلوب هم افزایی، هم هماهنگی، همکاری، هم افزایی و هم پوشانی مدیران بخش های مختلف فعال در این حوزه را ضرورتی اساسی خواند و گفت: ما زمانی برای هماهنگ شدن نداریم و از ۱۷ تیرماه که زائر وارد شده باید عین خدمات را به بهترین شکل ارائه دهیم و در این میان اگر جایی نقصی باشد شاید خیلی فرصت جبران و ترمیم آنها را برای زائرانی که خدمات کمتر دریافت کرده اند، نداشته باشیم، از این رو بسیار مهم است حقوق زائر را در زمان خودش بدهیم.

رشیدیان تصریح کرد: ما در تمامی مباحثی که در قراردادها و تفاهمنامه ها با طرف های عربستانی به جمع بندی و امضا رسانده ایم، وکیل زائران و مسئول پیگیری و عملیاتی کردن آنها برای زائران هستیم تاعینا در زمان و مکان خود تامین شود و در واقع به نوعی حق الناس بر گردن ماست.

وی اظهار کرد: اگر جایی از کار اعم از حوزه های تغذیه، اسکان و غیره ضعف و نقدی وارد است باید سریع نسبت به حل آن اقدام شود ضمن آنکه حمل و نقل حجاحج ایرانی هم با قراردادهای منعقد، وضعیت خوبی دارد و اتوبوس های مناسب و خوبی تامین شده اما نظارت بر حسن خدمات و تمیزی آنان و اخذ خدمات مناسب از این ناوگان وظیفه ماست زیرا ما وکیل زائر هستیم و او صاحب هتل، شرکت های حمل و نقلی و غیره را نمی شناسدو طرف او ما هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش همه ما بر آن است که در ارائه این خدمات، شرایطی را ایجاد کنیم که زائران ما در آرامش ذهنی و جسمی اعم از وضعیت مناسب مسکن، تغذیه و حمل و نقل مناسب، زیارت معنوی خود را با فراغ بال پیگیری کند.

کد خبر 4668179 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رشیدیان سازمان حج و زیارت حج تمتع 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حیدر آسیابی افزود: پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی یکی از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته بود که نمونه بارز آن، توقف  ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه‌های مصالح فروشی در این منطقه به کار‌های مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.
وی ادامه داد: قوی‌ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان انتخاب کردیم که در نتیجه امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌ها در بخش دادستانی هستیم که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم، رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، دادستان‌ها و قضات دادسرا‌های ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می‌کردند.
آسیابی به اهتمام ویژه دادستان‌های استان در حوزه حقوق عامه هم اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل النگدره با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.
وی گفت: رونق تولید در ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا در آستانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات  تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.
جلسه دادستان‌های سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع