Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، طرح فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت در راسـتای هم افزایی و همکـاری گسـترده‌تر دانشـگاه هـا و پژوهشـگاه هـای کشـور با وزارتخـانه هـا و دسـتگاه‌های اجرایی  از سوی وزارت علوم  به روسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌ها سراسر کشور ابلاغ  شد.

در این راستا ۳۰۰ عنوان فرصت مطالعاتی در حوزه صنعت برای اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور در جهت ارتباط موثر آن ها با صنایع و دستگاه های کشور اختصاص یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانشگاه فنی حرفه‌ای نیز طی فراخوانی اعضای هیئت علمی دانشگاه های خود را برای استفاده از این طرح مطالعاتی آگاه کرد طی این آگاه سازی اعلام شد این طرح به ایمیل سازمانی اعضای هیئت علمی ارسال  شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه صنعت وزارت علوم وزارتخانه هیئت علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی

از مجموع ۷۶ پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور حسین بلندی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضا، چهاردهمین جلسه از دور هشتم هیئت ممیزه دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه از مجموع 76 پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، تعداد 22 پرونده‌ متقاضیان تدریس خبره/ تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه‌های تخصصی طراحی و دوخت لباس و پارچه، موسیقی و صنایع دستی (فرش)، 33 پرونده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه‌های تخصصی مدیریت دفاعی و علوم انتظامی، علوم ورزشی و تربیت بدنی، امداد و سوانح، مدیریت و خدمات مهمانداری و گردشگری و 14 پرونده گروه صنعت در حوزه‌های تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)، برق، صنایع غذایی و مکانیک و تاسیسات مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • مرکز بهداشت دانشگاه سمنان قطب مطالعاتی وزارت علوم شد
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • ابلاغ آیین نامه‌های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • آیین نامه های ارتقای اعضای هیئت علمی و جهش علمی به زودی ابلاغ می شود
  • ابلاغ آیین نامه های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • فیلم| بازدید هیئت علمی مطالعات آسیایی دانشگاه توکیو ژاپن از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و امضاء تفاهم نامه همکاری
  • آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد مساله‌محور معماری یادمانی و طراحی مکان‌رویدادها