Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با حکم رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اعضای اصلی کمیته ارزی این اتاق مشخص شدند. تاریخ انتشار: 15:38 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۸۱۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی کنفدراسیون صادرات ایران، با حکم غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اعضای کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس محمدرضا انصاری، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان رئیس کمیته ارزی و محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، مظفر علیخانی معاونت فنی، خدمات و بازرگانی اتاق ایران را به عنوان اعضا این کمیته منصوب شدند.

دوره قبلی برگزاری جلسات کمیته ارزی اتاق، دستاورد‌های مثبتی از جمله ارایه پیشنهادات مشخص جهت اصلاح بخشنامه‌های ارزی دولت و نیز بررسی مورد به مورد و رفع مشکلات صادرکنندگان در حوزه بازگشت ارز صادراتی و رفع تعهد ارزی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ارز دولت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • سنگال به دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • سنگال دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • توسعه روابط خارجی خراسان جنوبی در دستور کار است
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • لایروبی بندر بوشهر از مطالبات فعالان اقتصادی در بوشهر
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری