Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:به منظور بررسی درخواست پذیرش دانشجوی مهرماه مراکز آموزشی علمی کاربردی، ۱۲۸۰ کد رشته محل جدید در قالب خوشه‌های شغلی تصویب شد.

به گزاش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی در یکصدوسی و دومین جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی گفت: به منظور بررسی درخواست پذیرش دانشجوی مهرماه  سال ۹۸ مراکز آموزشی علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه، ۱۲۸۰ کد رشته محل جدید در قالب خوشه‌های شغلی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی جواران ادامه داد: برای این پذیرش سیاست‌های مصوب کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی براساس سیاست‌های کلان دانشگاه، اسناد بالادستی و اصل تخصصی کردن فعالیت مراکز آموزشی و ماموریت‌گرایی در قالب حوزه و خوشه‌های شغلی مورد نظر بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در این کمیته راه اندازی ۱۱ مرکز آموزش علمی کاربردی جدید به تصویب رسید که از این تعداد ۵ مرکز در قالب جایگزینی مراکز آموزشی دولتی مشمول مصوبه یکصد و هشتادمین جلسه شورای عالی اداری در سال ۹۶ درخصوص «انحلال مؤسسات و مراکز آموزشی علمی کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی» است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس

ناصر رضایی گفت: شهرک مورد نظر در راستای قانون جهش تولید مسکن و برای اسکان ۲۹ هزار نفر طراحی شده است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: حدود ۹ هزار واحد مسکونی اعم از یک طبقه دو طبقه و ویلایی در این شهرک طراحی شده است.

او بیان کرد: این شهرک با رویکرد خودکفایی و چند عملکردی گردشگری، سکونتگاهی، صنعتی و آموزش عالی تصویب شده است.

رضایی یادآور شد: این شهرک شامل ۶ محله است که هر محله مرکز خدماتی خاص خود را دارد و اجتماع محور طراحی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور