Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:42:22 GMT

احتمالی قطعی ۶ ساعته آب شهر ساری

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۷۰۸۲

احتمالی قطعی ۶ ساعته آب شهر ساری

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت آبفای شهری مازندران اعلام کرد به دلیل نصب تجهیزات بر روی خط انتقال آب تصفیه‌خانه سلیم بهرام شهر ساری آب مناطق مرکزی، بخش هشت، جنوب شهر و بلوار امام رضا (ع) این شهر فردا چهارشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳ با افت فشار و قطعی احتمالی مواجه می‌شود.
بخش مرکزی
بخش مرکزی شامل بلوار ارتش، انقلاب، فرهنگ، طبرسی، ۱۸ دی، امیرمازندرانی، کارمندان، خاقانی، مازیار، ورزش، بلوار طالقانی،
بخش هشت
بخش هشت شامل مناطق پیام نور، مهدیه، پیوندی، صبا، سلمان فارسی، پیروزی، ولایت فقیه
جنوب شهر
۳- جنوب شهر: روستاهای آهی دشت، بالاکولا و بلوار کشاورز، امام حسین (ع)، مهدیه، میرجانی، آزادی، صادقیه و طالقانی
بلوار امام رضا (ع)
حقانی، ابوالفضل و هولا
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای شهری مازندران از مشترکین خواست تا نسبت به ذخیره سازی آب برای مصارف ضروری خود اقدام کنند و در صورت بروز مشکل و یا کمبود آب با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مازندران ۶۰۰ هزار خانوار مشترک آبفای شهری هستند که هر ثانیه افزون بر ۱۰ هزار لیتر آب مصرف می کنند که یک سوم از این مشترکین در ساری مرکز استان سکونت دارند.
۶۹۸۲/‏۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حکومت حضرت منجی عالم بشریت بر اساس تقوا خواهد بود و همه را بر اساس و محور تقوا متحد خواهد کرد.

وی به عنوان اینکه عصر حضرت منجی عالم بشریت عصر تقوا خواهد بود، گفت: پایه‌های حکومت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بر اساس ایمان عدالت و تقوا خواهد بود.

وی با اظهار اینکه ۴۸ هزار شهید از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است، گفت: همچنین ۱۱۲ هزار جانباز و آزاده از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است.

آیت الله لائینی به عنوان اینکه ارتش ایثارگری‌ها و فداکاری‌های زیادی را به خرج داده است، گفت: بسیار از مشکلات کشور زیر سر شبکه‌های فساد بوده و باید بساط آن را در جامعه برهم چید و مدیران مسئولان باید مواظب باشند که آلوده فساد نشوند تا بتوانند با فساد مبارزه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اضافه کرد: برای تحقق این شعار باید کارگران بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

وی بر لزوم تقویت تعاونی‌ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: تقویت بنگاه‌های کوچک اقتصادی صنایع دستی و خانگی و صنایع کشاورزی نیز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با گرامی داشت روز و هفته معلم بر لزوم توجه به این قشر تاکید کرد و گفت: آینده سازان کشور توسط این قشر تربیت می‌شوند.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش به فتح آندلس اشاره و اضافه کرد: آندلس واسطه ایمان فتح شد اما بی بند باری آندلس و اسپانیا را از سرزمین‌های اسلامی گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش‌های از استاندار سابق مازندران و تبریک به استاندار جدید گفت امیدواریم در دوران فعالیت استاندار جدید مازندران به پیشرفت بیشتری دست یابد.

آیت الله لائینی به مناسبت روز ورزش ملی و باستانی اشاره کرد و گفت: باید برای توسعه این ورزش در جامعه برنامه ریزی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست و کودک کش اسرائیل گفت: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلومان حمایت کنیم و در همین راستا عملیات وعده صادق با افتخار انجام شد و دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مات و مبهوت کرده است.

امام جمعه ساری از اسرائیل به عنوان غده سرطانی و لانه فساد و توطئه علیه امت اسلام یاد کرد و گفت: هیچکس جرأت نگاه چپ به اسرائیل نداشت اما ایران اسلامی با عملیات وعده صادق جرأت و اراده خود را به نمایش گذاشت و این اراده و عزم برای اسرائیل شکننده و ناگوار بوده است.

امام جمعه ساری گفت عملیات وعده صادق نشان داد که ابهت رژیم صهیونیستی و کودک کش پوشالی و شکستنی است و و می‌توان با اسرائیل و اربابانش مقابله کرد.

کد خبر 6089049

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل