Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:09:29 GMT

حریق منزل مسکونی در قزوین یک مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۷۰۹۱

حریق منزل مسکونی در قزوین یک مصدوم بر جا گذاشت

قدیر موسی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۲۸ دقیقه ظهر امروز آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان دانشگاه کوچه ۱۳ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر آتش نشانان ایستگاه ۲،۵ و۷ در کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

موسی خانی بیان کرد: حریق در طبقه سوم ساختمان رخ داده بود که با توجه به حجم زیاد آتش از طریق راه پله‌ها در حال سرایت به طبقات پایین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به ایمن سازی مکان مورد نظر اقدام کردند و با توجه به اعلام حبس شدن یک نفر در ساختمان، عملیات اطفا حریق با سرعت انجام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان برغم دودگرفتگی ساختمان توانستند زنی حدوداً ۴۰ ساله که در پشت یخچال پنهان و از ناحیه کمر، کتف، دست‌ها دچار سوختگی شدید شده بود به بیرون هدایت کنند.

وی در خصوص علت این حریق اعلام کرد: مصدوم در حال پخت غذا با گاز پیک نیک بود که به طور ناگهانی این وسیله دچار حریق شد و به فرشها، مبل‌ها و دیگر وسایل منزل سرایت کرد و آتش سوزی وسیعی را رقم زد.

موسی خانی اضافه کرد: در این حادثه یک آتش نشان نیز مصدوم شد که دو مصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 4668327

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان