Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: سفر عتبات دانشگاهیان از ۲۷ تیر آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان درحاشیه همایش پیش از سفر عتبات دانشگاهیان که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سفر عتبات دانشگاهیان از ۲۷ تیر آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ثبت نام کنندگان ۶۳ هزار و ۹۶۸ نفر بودند و از این تعداد جمعیتی حدود ۱۳ هزار نفر اعزام خواهند شد.
رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: ۲ برابر ظرفیت، قرعه کشی برای عتبات دانشگاهیان انجام شد و این افراد برای تکمیل مدارک می‌باید اقدام کنند. البته بالای ۹۰ درصد از ثبت نام کنندگان برای ثبت نام نهایی  اقدام کردند و مدارک را به شورای استانی تحویل داده اند.

وی با اشاره به جمعیت ثبت نام کنندگان گفت: بیشترین آمار ثبت نام کنندگان از لحاظ جمعیتی از استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان است.

مطهری پور گفت: ایستگاه پروازی برای این سفر تهران و مشهد است؛ زوار ۳ شب در نجف، ۳ شب کربلا و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت.

رییس ستاد عتبات دانشگاهیان ادامه داد: از اول شهریور پسران مجرد و کاروان متاهلین اعزام می‌شوند و پیش از آن نیز کاروان دختران مجرد و پرسنل و کارکنان و اساتید اعزام می‌شوند.   وی یادآور شد: هزینه این سفر، ۳۰ میلیون ریال برای سفر هوایی و ۱۵ میلیون برای سفر زمینی است؛ همچنین در دوره‌های آموزشی پیش از سفر بسته فرهنگی بین آن‌ها توزیع خواهد شد..

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عتبات دانشجویی بیست و یکمین دوره قرعه کشی اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده