Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین از برگزاری نهمین جلسه از سلسله نشست‌های «دفاع همچنان باقی است» در قزوین خبر داد.

وی اظهار کرد: این نشست با محوریت «جایگاه رسانه در عملیات روانی» ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار شد.

کشاورز تصریح کرد: این نشست به همت سازمان بسیج رسانه استان روز چهارشنبه بیست و ششم تیرماه با حضور سردار اثباتی رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیرو‌های مسلح ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مجتمع ادارات و ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین دفاع همچنان باقی است رسانه در عملیات روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پیرو فراخوان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر، تعداد ۱۱۷ نفر از فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث مسکن برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن شدند تا از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استانها، در خصوص تهیه زمین مورد نیاز و تخصیص پروژه مسکن ملی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را پیگیری کنند.

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش کرده است تسهیل امر مسکن را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

وی از جمله اهداف مهم اداره کل راه و شهرسازی را، طرح مسکن ملی برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد و برای تسهیل در خانه دار شدن این قشر قول مساعد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است