Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: دستور صدور احکام حداقل حقوق دانشجو‌معلمان صادر شده و آموزش وپرورش موظف است در اسرع وقت نسبت صدور احکام دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان اقدام کند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حمیدرضا حاجی بابایی اظهار‌ کرد:‌ دانشجو معلمان مشمول مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال  1398 می‌شدند که با وجود تأکید مکرر اجرای مصوبه برای این گروه از متعهدین خدمت با موانعی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با ارائه ادله و اسناد معتبر در جلسات مشترک با سازمان برنامه وبودجه، سازمان اموراداری و استخدامی کشور و دیوان محاسبات، دستگاه‌های دولتی و نظارتی پذیرفتند که مصوبه مجلس شامل دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه‌های فرهنگیان نیز می‌شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: با نامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور مبلغ 440 هزار تومان در مورد دانشجو‌معلمان اجرا شد، دستور صدور احکام حداقل حقوق دانشجو معلمان صادر شده وآموزش وپرورش موظف است در اسرع وقت نسبت صدور احکام دانشجویان دانشگاههای فرهنگیان اقدام کند.

به گزارش تسنیم، در نامه دیوان محاسبات کشور خطاب به سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش آمده است:‌ حسب مفاد ماده (6) قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش، دانشجویان متعهد به خدمت موضوع این قانون، از آغاز تحصیل خود به استخدام آزمایشی وزارت آموزش و پرورش درآمده و از حقوق و فوق العاده شغل مربوط به مدرک تحصیلی لازم جهت ورود به دوره تحصیلی مورد نظر برخوردار خواهند شد، همچنین در ماده (7) قانون مذکور، تصریح شده است، پس از استخدام رسمی حداکثر مدت 2 سال از مدت تحصیل دانشجویان دوره کاردانی و حداکثر 4 سال از مدت تحصیل دانشجویان دوره کارشناسی و دانشسراهای تربیت معلم جزء سابقه خدمت رسمی آنان منظور و از نظر ترفیع (پایه، گروه، بازنشستگی) قابل محاسبه خواهد بود.

در ادامه این نامه تاکید شده است ضمن رعایت بند 5، تصویب نامه مورخ 31 فروردین 98 (بندهای 2 و 5) مبنی بر لزوم پرداخت حداقل حقوق ومزایای مستمر به دانشجویان متعهد خدمت در وزارت آموزش وپرورش دلایل عدم رعایت این موضوع را در سه ماهه اخیر با مستندات کافی به دیوان محاسبات اعلام شود.


انتهای پیام/
 

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حمیدرضا حاجی‌ بابایی سید جواد حسینی دیوان محاسبات دانشگاه فرهنگیان معلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمیدرضا حاجی بابایی سید جواد حسینی دیوان محاسبات دانشگاه فرهنگیان معلمان حمیدرضا حاجی بابایی سید جواد حسینی دیوان محاسبات دانشگاه فرهنگیان معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود