Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و اموزش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی روز سه شنبه در همایش دعوت که ویژه بیست و یکمین دوره ستاد عتبات دانشگاهیان برگزار شد، گفت: حضور دانشجویان در این سفر نشان دهنده هویت واقعی دانشگاه و جلوه دینداری و خداپرستی و محبت به اهل بیت در دانشگاه ها است.

رستمی گفت: این همایش اعلام ضرورت توجه به حقیقت جوانان و جامعه نخبه و دانشگاهی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خیلی ها می خواهند این جامعه را به دنبال غفلت و لهو ولعب وسرگرمی نشان دهند و معرفی کنند. اگر جایی حرکتی در دانشجویی سر بزند که با هویت جامعه سازگار نباشد می گویند این هویت دانشجو و دانشگاه است.

رستمی افزود: اگر دانشجویی پوشش مناسب نداشت نباید او را متهم به بی دینی کنیم

‌رستمی با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در این سفر نمایندگی جمعیت عظیم دانشجو را به عهده دارند، گفت: این همایش نشان می دهد که دانشگاه محل تحصیل، علم و فکر و پرچم دار عظمت علمی کشور است. همین دانشگاه در جریان های دینی هم پرچم‌دار است

وی افزود: همین دانشگاه اعتکاف را که مغفول مانده بود، به جریان عمومی تبدیل کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌