Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:44:09 GMT

نیمار به پی اس جی؛ می خواهم بروم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۲۴۹

نیمار به پی اس جی؛ می خواهم بروم

نیمار در ملاقات شب گذشته خود با مدیر ورزشی پی اس جی تاکید کرده است که هدف او جدایی است.

 به گزارش "ورزش سه"، نیمار روز گذشته ساعت 9.10 در کمپ تمرینی پی اس جی حضور یافت. هدف نیمار نه تمرین و نه حضور در تست های پزشکی و بدنی روتین پی اس جی که ملاقات با لئوناردو(مدیر ورزشی) بود.

نیمار و هموطنش پشت درهای بسته، سه ساعت گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، برخورد دو طرف سرد بوده و این البته پس از حواشی اخیر نیمار طبیعی به نظر می رسد.

 

 

 

 

طبق آنچه امروز دیاریو اسپورت ادعا کرده، نیمار در این ملاقات حرفی از بارسلونا نزده ولی چند بار تاکید کرده است که می خواهد از پی اس جی جدا شود. او معتقد است که دوران حضورش در این باشگاه به اتمام رسیده و هرچند حرفی از بارسا به میان نیامده؛ ولی اطمینان دارد که بهترین مقصد برای او بارسلونا خواهد بود.

 

لئوناردو هم به نیمار گفته است که جدایی او کار ساده ای نخواهد بود و باشگاه به راحتی قصد از دست دادن او را ندارد. امروز نشریه اکیپ نیز ادعا کرده است که بارسا اولین پیشنهاد شفاهی خود برای نیمار را ارائه داده و حاضر است دو بازیکن از بین کوتینیو، دمبله، راکیتیچ و اومتیتی را در ازای انتقال نیمار به پی اس جی واگذار کند اما باشگاه پاریسی تا زمانی که پیشنهادی رسمی دریافت نکند، آن را بررسی نخواهد کرد.

 

 

نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید

به گزارش همشهری آنلاین، دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند. در همین راستا نیز، سینما اعتماد با اشاره به نوع بیماری ترانه علیدوستی نوشت که؛ «حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.» با این حال پس از انتشار خبر بیماری علیدوستی تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از الناز شاکردوست است.

بیشتر بخوانید: نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان | چهره نگران حمید علیدوستی بر بالین دخترش | عکس ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی کد خبر 846579 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران امین حیایی بیماری - بیمارستان چهره‌های مشهور الناز شاكردوست (بازیگر) ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند
  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!