Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@21:08:29 GMT

مرادی نایب قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۲۶۳

مرادی نایب قهرمان شد

به گزارش گروه وزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نادر مرادی سومین نماینده تیم ملی پاراوزنه برداری ایران، روز ۲۵ تیر ماه، در دسته ۷۲ کیلوگرم روی تخته رفت و با مهار وزنه ۲۰۲ کیلوگرمی در جایگاه دوم جهان ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد.وی ابتدا موفق به مهار وزنه  ۲۰۲ کیلویی نشد و در حرکت دوم مجددا درخواست وزنه ۲۰۲ کیلوگرمی کرد که موفق به مهار آن شد و در سومین حرکت خود از مهار  وزنه ۲۱۰ کیلویی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی پیش از این، طلای پارالمپیک۲۰۱۲ لندن، طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۷ مکزیک و نشان نقره رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا را در کارنامه خود داشته است.در این دسته وزنه بردار چینی در جایگاه نخست ایستاد و نماینده نیجریه سوم شد.در ادامه رقابت‌های روز پنجم، روح اله رستمی ملی پوش دسته ۸۰ کیلوگرم کشورمان، با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.در روز هفتم رقابت‌ها، سیدحامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی و علی اکبر قریب شی در دسته ۱۰۷  کیلوگرم روی تخته می‌روند.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی پور، سامان رضی، علی اکبر قریب شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی جهان از ۲۱ تیر با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد