Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان نبهانی معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: در ۲ سال اخیر شرایطی فراهم آمده تا مردم داخل و خارج کشور با انگور غزاویه، خرمای ابودبس، چای قرمز علوه و گامیش کوت‎عبدالله آشنا شوند.

وی افزود: با تلاش رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون و تشکل‎هایی که وی را همراهی می‎کنند جاذبه‎های این شهرستان به برند‌هایی برای آن تبدیل شده و مردم از دور و نزدیک برای بازدید از این جاذبه‎ها به این منطقه سفر می‎کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبهانی بیان داشت: شهرستان کارون و روستا‌های آن همچون غزاویه، بهر، علوه و... در یکی از زیباترین مسیر‌های گردشگری منطقه تبدیل به مراکز تفرجگاهی برای گردشگران داخلی و خارجی شده است و از اقصی‎نقاط کشور با پیگیری اعضای انجمن‎های مردم‎نهاد و باوجود بُعد مسافت به  شهرستان کارون سفر می‌کنند.

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان ادامه داد: هنوز مشکلات زیادی در زیرساخت‎های گردشگری منطقه وجود دارد که تلاش مسئولان  را می‎طلبد.

این مقام مسئول گفت: گردشگری با همین شکل ساده و ابتدایی خود در این شهرستان، بهترین فرصت به منظور درآمدزایی برای مردم شهر‌ها و روستا‌های مسیر در کارون است.

وی افزود: ساماندهی صدور مجوز و حمایت از سرمایه‎گذاران در دست انجام است و انتظار می‎رود با همراهی تشکل‎های مردم‎نهاد که فارغ از مرز‌های شهرستانی در معرفی کارون همکاری خیلی خوبی با ما دارند و شبکه ارتباطی مناسبی میان سمن‎ها و فعالان گردشگری داخل و خارج استان ایجاد کرده‎اند در راستای رونق گردشگری این منطقه و نیز کل استان قدم برداریم.

انتهای پیام/م

حضور گردشگران در شهرستان کارون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی