Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، روابط عمومی این سازمان با انتشار اطلاعیه ای درباره زمان شروع نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اطلاع رسانی کرد.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

۱. با توجه به مصوبات شورای تامین و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره الزامات مربوط به ورزشگاه های میزبان لیگ برتر، مباحث مربوطه پیش از این توسط ریاست فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان به استحضار استاندارانی که استانشان دارای نماینده در لیگ برتر است رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. در تعدادی از ورزشگاه ها سرعت پیشرفت فرآیند مربوطه شکل مطلوبی داشته است. اما برخی ورزشگاه‌ها بر اساس آخرین گزارش ها و بازدیدهای صورت گرفته همچنان حائز الزامات مدنظر نیستند.

۳. بر این اساس، در صورتی که الزامات مدنظر میزبانی مسابقات در آن دسته از ورزشگاه‌هایی که الزامات در آنها اعمال نشده مهیا نشده باشد، این ورزشگاه‌ها نمی‌توانند میزبان مسابقات باشند و بازی‌هایشان تا اطلاع ثانوی در استان‌های همجوار و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

۴. سازمان لیگ فوتبال آمادگی لازم جهت برگزاری فصل جدید لیگ برتر را در صورت اعمال الزامات تفصیلی ذکر شده دارد.

کد خبر 448068

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد

در شرایطی که ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های خانگی تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی به یک ابهام در لیگ دسته اول فوتبال تبدیل شده بود، سازمان لیگ محل برگزاری این دیدارها را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص کردن محل میزبانی‌های تیم آبی‌پوشان جنوب (استقلال آبی‌پوش ملاثانی) در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی‌ام، سی‌ودوم و سی‌وسوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:

1- دیدار آبی‌پوشان جنوب - شاهین بندرعامری به‌جای تاریخ 19 اردیبهشت، در روز دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت، ساعت 18:30، ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان

رجب‌زاده: 3 امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

2- دیدار آبی‌پوشان جنوب - خیبر خرم‌آباد از هفته سی‌ودوم، روز شنبه 5 خرداد، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی آبادان

3- دیدار آبی‌پوشان جنوب - مس شهربابک از هفته سی‌وسوم، روز پنجشنبه 10 خرداد، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی