Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، محمدحسن حافظی‌پور، مدیرعامل باران تلکام، (تلویزیون اینترنتی آیو) اعلام کرد: پس از گذراندن پخش آزمایشی، نخستین شبکه تلویزیونی تخصصی ناشنوایان، اشاره، آماده افتتاح شده است.   حافظی‌پور پاسخگویی شایسته به نیاز فرهنگی قشر بسیارعزیز و مظلوم ناشنوایان و کم شنوایان را دلیل اصلی تاسیس شبکه «اشاره» خواند و گفت: مجموعه آیو تلاش دارد زمینه ارتباط هر چه بیشتر این عزیزان را فراهم آورد و از همه هنرمندان، خیرین و متخصصانی که ما را در این راه خطیر یاری کردند سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمامی برنامه های «اشاره» که پنجمین شبکه اختصاصی تلویزیون اینترنتی آیو محسوب می‌شود، جهت استفاده ناشنوایان و کم شنوایان متناسب سازی شده و علاقمندان می‌توانند از برنامه‌های جذاب این شبکه شامل فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، ورزش، کودک و نوجوان، مستند و دیگر حوزه‌های محتوایی بهره ببرند.
مدیرعامل باران تلکام افزود: دسترسی به این شبکه از طریق سامانه www.aionet.ir یا نرم افزار‌های تلفن همراه آیو در بخش شبکه‌های اختصاصی جهت استفاده علاقه‌مندان امکان پذیر است.
آیین افتتاحیه تلویزیون اینترنتی اشاره، ساعت شش عصر شنبه بیست‌و‌نهم تیرماه در سالن موسسه آموزش عالی خاتم واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم آغاز به کار می‌کند.
نخستین تلویزیون اینترنتی ایران در بخش خصوصی محصول یک شرکت دانش بنیان است که در سال ۱۳۹۴ با مجوز رسمی آغاز به کار کرده است.
شبکه اشاره به دیگر شبکه‌های اختصاصی آیو مانند آیواسپرت (ورزش)، آیو فیلم (فیلم و سریال) و آیوتون (کودک) اضافه می‌شود.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و ذوب آهن امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز استقلال و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (استقلال - ذوب آهن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 751004

دیگر خبرها

  • آموزش: چند نکته برای افزایش سرعت اینترنت
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • روزگار بروبیای درشکه‌ها | وقتی خیابان‌های در سیطره درشکه‌ها بود
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین