Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@11:53:51 GMT

الحشد الشعبی ۲ سرکرده داعش را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۸۷۲

آفتاب‌‌نیوز :

الحشد الشعبی که از ابتدای حمله داعش به عراق نقش محوری در مبارزه با این گروه تروریستی داشته، همچنان در مناطق مختلف این کشور عملیات ضد تروریستی برای دستگیری عناصر این گروه تروریستی انجام می‌دهد.

اکنون حدود دو سال از پیروزی عراق در برابر داعش می‌گذرد، اما تروریست‌ها در برخی مناطق حضور فعال دارند و خیال مسئولان نظامی عراق بابت بازگشت داعش به کشورشان راحت نیست، لذا نیروهای الحشد سعی دارند ریشه تروریسم را بخشکانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، الحشد الشعبی دیروز بیانیه‌ای را در خصوص بازداشت دو تن از سرکردگان داعش در استان کرکوک که در شمال عراق واقع است، صادر کرد.

به گزارش السومریه نیوز، در این بیانیه آمده که «تیپ ۶۱ الحشد با همکاری اطلاعات داخلی موفق شد دو سرکرده را در کرکوک بازداشت کند».

دستگیری دو سرکرده داعش در شرایطی صورت گرفت که نیروهای عراقی چند روزی است که عملیات «اراده پیروزی» را در مناطق مرزی استان‌های «صلاح الدین، الانبار و نینوی» آغاز کرده‌اند.

هدف از این عملیات که در آن الحشد الشعبی هم حضور دارد، پاکسازی 30 هزار کیلومتر از مناطق بیابانی در سه استان آزاد شده الانبار، صلاح‌الدین و نینوا است.

مسئولان عراقی می‌گویند که عملیات «اراده پیروزی» یکی از بزرگ‌ترین عملیات نظامی از زمان آزادسازی عراق از چنگ داعش محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حشد الشعبی داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!

با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ‌ بازی‌های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی، از هواخواهان خود خواست تا اعضای تیم کریکت نیوزلند را مورد هدف قرار دهند. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین