Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی هیچ برنامه ای برای جذب مدافع میانی جدید ندارد.

طرفداری - هری مگوایر مدافع ملی پوش لسترسیتی دو باشگاه منچسترسیتی و منچستریونایتد را خواهان خود می بیند و خود بازیکن نیز خواستار جدایی از باشگاه است.

به گزارش Sky Sports، حتی در صورت جدایی هری مگوایر به مقصد یکی از دو تیم شهر منچستر، لسترسیتی برنامه ای برای جذب مدافع جدید ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگوایر به هم تیمی ها و روسای لسترسیتی گفته که قصد جدایی از باشگاه را دارد، اما قرارداد چهار ساله وی با باشگاه بزرگترین مانع بر سر جدایی این بازیکن است و لسترسیتی تنها در صورت ثبت یک رکورد جهانی در نقل و انتقالات مدافعان، با جدایی مگوایر موافقت می کند.

منچستریونایتد پیشنهادی 70 میلیون پوندی برای مگوایر آماده کرده و منچسترسیتی نیز گفته حاضر است پیشنهادی برابر با یونایتد تقدیم به لستر نماید، اما هیچ یک از این پیشنهادات تاکنون نتوانسته لستر را وسوسه کند.

لستر در ابتدای امر قصد داشت پس از فروش مگوایر، برای جیمز تارکوفسکی از برنلی و لوییس دانک از برایتون اقدام کند، اما برندان راجرز گفته که هیچ یک از این دو بازیکن ارزش هزینه ای که می بایست برایشان شود را ندارند، چرا که هر کدام از آن ها بیش از 40 میلیون پوند در بازار فعلی قیمت دارند.

در عوض، راجرز قصد دارد به فیلیپ بنکوویچ مدافع 22 ساله که یک فصل موفق به صورت قرضی در سلتیک سپری کرد و 27 بار برای قهرمان اسکاتلند به میدان رفت و چاعلار سویونجو مدافع 23 ساله تیمش که در تمرینات عملکرد خوبی داشته، اعتماد کند.

اگر مگوایر از باشگاه جدا شود، این دو مدافع جوان در کنار مدافعان با تجربه ای همچون وس مورگان و جانی اوانز وظیفه پر کردن جای خالی مگوایر را بر عهده خواهند داشت و باشگاه برای جذب مدافع جدیدی اقدام نخواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

همشهری آنلاین نوشت: شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

۴۷۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898916

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی