Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:49:04 GMT

«در کنار هم 2» در راه است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۰۴۷

«در کنار هم 2» در راه است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال تلویزیونی «در کنار هم ۲»، این مجموعه، سریال جدیدی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری و شبکه دو سیما مراحل تولید خود را سپری می‌کند. این سریال با محوریت موضوعاتی همچون شیوه‌های فرزند پروری، بررسی خانواده‌های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی‌های خانواده مستعد اعتیاد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه‌ای روایت می‌شود. این سریال به تهیه‌کنندگی آرزو ابوحمزه پیش از این در یک فصل ۴۰ قسمتی تولید و از شبکه دو سیما پخش شده است و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی‌گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می‌شوند و ماجرا‌هایی میان آن‌ها شکل می‌گیرد.
خشایار راد، افسانه ناصری، رامین ناصر، نصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی روشنک عجمیان، فرزاد حاتمیان، مهسا کریم زاده، حامد تهرانی، طناز دهقان، سالار کریمخانی، آرمان پیراسته، هدیه آزیده هاک و... گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.
شاهرخ باقری نژاد به عنوان سرپرست نویسندگان و شاهرخ باقری نژاد و محمدرضا عباس نژاد به عنوان نویسنده «در کنار هم ۲» را همراهی می‌کنند. کارگردانی آن را نیز در حال حاضر داریوش جهانگیری برعهده دارد. این سریال این روز‌ها در لوکیشن خانه‌ای در شرق تهران در حال تصویربرداری است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. 

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ... .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می‌کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • رستگاری به افق فلسطین
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند