Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این جلسه، خزانه‌دار کل وضعیت درآمدها و هزینه‌های کشور در سه ماهه اول امسال را تشریح کرد.

تابش گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که سهم مالیات‌ها از درامدها ۴۵ درصد افزایش یافته و سهم نفت نیز ۲۸درصد کاهش یافته است، البته قضاوت صحیح و دقیق این موضوع با ملاحظه عملکرد سالیانه کاملا مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: درآمدهای گمرکی کاهش و سود سهام دولتی افزایش داشته و درآمدهای نفتی نیز با کاهش مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: از ۴۳ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت، یک چهارم آن منتشر شده است و بابت پرداخت سود و کارمزد اوراق بهادار داخلی و خارجی؛ عملکرد دولت مطلوب بوده و دقیقا به تعهدات، عمل کرده است و در پرداخت ها، تعهدات هزینه‌ای بطور تقریبا کامل یعنی ۹۸ درصد، انجام شده است.

نماینده مردم اردکان اضافه کرد: اعتبارات عمرانی سه ماهه، ۲۴ درصد ملی و ۷۶ درصد استانی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد دولت کمیسیون برنامه بودجه نفت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین