Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@11:21:48 GMT

برخورد با بی‌حجابی مقابله مستقیم با دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۶۷۳

برخورد با بی‌حجابی مقابله مستقیم با دشمن است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سردار ایوب سلیمانی روز سه شنبه در آیین رونمایی از اسناد مربوط به قیام گوهرشاد در گنجینه قرآن و نفایس موزه آستان قدس رضوی افزود: از بین گروه هایی که اقدام به بدحجابی یا بی‌حجابی در جامعه می کنند فقط چهار یا پنج درصد هستند که به صورت سازمان یافته از خارج کشور هدایت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برخورد قانونی ما با گروه قلیل و هتاکی صورت می گیرد که از سوی غرب هدایت می شود و قصدش مخالفت با نظام است و هدایت باقی افرادی که حجاب را رعایت نمی کنند نیاز به کار فرهنگی دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سالهای ۶۹ و ۷۰ که بحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی مطرح بود دشمن به صورت مستقیم به ارزشهای اسلامی حمله می کرد اما هم اینک کارکرد دشمن به ارزشهای اسلامی به صورت نرم و با تغییر سبک زندگی مردم یورش برده است.

سردار سلیمانی افزود: وجه بارز جنگ نرم دشمن، ترویج بدحجابی نه در قالب یک مبارزه فرهنگی بلکه در قالب مبارزه سیاسی است لذا آن گروه قلیلی که حجاب را به کلی رعایت نمی کنند با واسطه یا بی واسطه به منشا بیرونی متصل بوده و از خارج کشور هدایت می شوند.

وی تاکید کرد: امروز دست دشمن برای ما رو شده است و ترویج بی حجابی نقشه مستقیم دشمن در شرایط فعلی است و مقابله با بی حجابی به صحنه مبارزه با نظام استکباری تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول

بر اساس تقسیم بندی بودجه حداقل به پنج دستگاه اعتبارات مختلف سالیانه مرتبط با رفع فقر تخصیص داده می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی ویژگی های فقر در ایران نشان می دهد که افزایش نرخ فقر در ایران طی سال های اخیر تا حد زیادی معلول شرایط کلان اقتصادی است از این رو برای مقابله با آن نیازمند رویکرد تقویت رشد اقتصادی همراه با سیاست های حمایتی قاعده مند هستیم. اگرچه نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر، ظرفیت های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است، با توجه به اهمیت راهبردی مسأله فقر تحلیل بودجه عمومی از منظر فقرزدایی همچنان دارای اهمیت و یک موضوع کلیدی است.

ارزیابی مکانیزم های امحای فقر در لایحه بودجه سال 1403 نشان می دهد که لایحه به دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم بر نرخ فقر اثرگذار است. اثرگذاری غیرمستقیم لایحه بودجه سال 1403 باید از طریق تقویت رشد اقتصادی و کاهش تورم باشد اما لایحه بودجه سال جاری به گونه ای تدوین شده که ادامه روند قوانین بودجه در سال های گذشته است و با توجه به ظرفیت ها و محدودیت های بودجه ای، از لایحه نمی توان انتظار چندانی در مورد هدایت و تقویت رشد اقتصادی و در نتیجه فقرزدایی بخصوص از کانال ظرفیت سازی برای ایجاد رشد اقتصادی پایدار داشت. با این حال، رویکرد نسبتاً انقباضی بودجه و حساسیت بالای آن به موضوع کسری که خود را در کاهش نسبت کسری ترازعملیاتی به کل بودجه عمومی نشان میدهد، می تواند از منظر کاهش اثرات منفی بودجه بر تورم و به تبع آن فقر، مثبت تلقی شود. در سمت دیگر اثرگذاری مستقیم لایحه بودجه بر روی نرخ فقر از طریق سیاست های حمایتی و تامین مالی مالیاتی نشان می دهد که بودجه ابتکار قابل توجهی برای تغییر رویکرد به منظور فقرزدایی از مجرای اثرگذاری مستقیم را پیش بینی نکرده و ظرفیت جدیدی را برای تخفیف فقر ایجاد نکرده است. در واقع در لایحه بودجه منابع یارانه ها و بودجه نهادهای حمایتی به عنوان مهمترین منابع مقابله با فقر درآمدی کمتر از تورم رشد کرده است.

در نمودار زیر ساختار توزیع اعتبارات سالیانه به دستگاهها در خصوص مقابله با فقر قابل مشاهده است. بر این اساس سازمان هدفمندی(جهت توزیع یارانه دارو، نان و یارانه نقدی)، وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد  و صندوق توسعه مسکن از این اعتبارات استفاده میکنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود