Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@04:00:16 GMT

تصادف مرگبار قاچاقچی در جاده ساحلی گناوه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۷۹۸

تصادف مرگبار قاچاقچی در جاده ساحلی گناوه

بنا بر اعلام راهداری شهرستان بوشهر تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یک پژو ۲۰۶ در جاده ساحلی بوشهر-گناوه منجر به فوت سه نفر شد.

رییس پلیس راه استان بوشهر در این خصوص به ایسنا گفت: متاسفانه ساعت ۱۳ و ۲۳ دقیقه ظهر امروز وقوع یک تصادف در محور ساحلی سه کشته در بر داشت.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در این حادثه راننده خودرو ۴۰۵ و ۲۰۶ و یک نفر سرنشین خودرو ۲۰۶ کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو ۴۰۵ از دلوار به سمت گناوه و خودرو ۲۰۶ نیز از سمت گناوه به بوشهر در حرکت بوده، خودرو ۴۰۵ موسوم به شوتی بوده است.

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد علت حادثه سرعت و عدم توانایی کنترل از جانب یکی از خودرو‌ها بوده است، با این حال بررسی‌های بیشتری در این باره انجام می‌شود.

رییس پلیس راه بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی محور‌های استان به خودرو‌های نامحسوس پلیس راه مجهز شده و در تمامی محور‌ها با رانندگان خاطی و رانندگانی که دارای تخلفات حادثه ساز هستند به جد برخورد می‌شود.

سرهنگ پاپری تاکید کرد: خودرو رانندگلان خاطی و یا رانندگان به اصطلاح شوتی که با تغییر وضعیت در خودرو خود یا اقدامات مخاطره آمیز انجام می‌دهند بدون اغماض توقیف می‌شود.

این مقام انتظامی یادآور شد: دستکاری و مخدوش نمودن پلاک ضمناً از مصادیق جرم محسوب شده و با رانندگانی که مرتکب این نوع جرم می‌شوند برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، دست‌کاری در پلاک و مشخصات وسیله نقلیه که به موجب ماده ۷۲۰ این قانون، مرتکب به مجازات حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

گفتنی است جاده ساحلی بوشهر به گناوه از راه‌های ارتباطی پر تردد در استان بوشهر است.

خودرو‌های سواری موسوم به شوتی که حامل بار قاچاق هستند عمدتاً شبانه و بلافاصله پس از بارگیری به سمت مقاصد خود بدون استراحت کافی و با سرعت بالا حرکت می‌کنند.

این خودرو‌ها به دستور‌ها و هشدار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی می‌کنند و همچنین در جاده دست به حرکت‌های نمایشی می‌زنند که عمدتاً به دلیل خواب‌آلودگی راننده، خودرو واژگون می‌شود. اغلب تصادفات این خودرو‌ها منجر به فوت است که قربانیان عمدتاً رانندگان و سرنشینان همین خودرو‌ها هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف رانندگی تصادف مرگبار جاده گناوه حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره

ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی شده و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده