Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارقم با تاکید بر اینکه باید مراکزی برای مسافرپذیرها و مجتمع های ارزان قیمت در استان احداث شود،گفت:احداث مراکز ارزان قیمت منافاتی با توسعه و حمایت از مراکز اقامتی مدرن و پیشرفته ندارد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،بهرام سرمست استاندار قم در چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بخش خلجستان که در مجتمع گردشگری دشت بهشت برگزار شد،اظهار داشت: مدیران استانی در وعده به سرمایه گذاران برای رفع مشکلات موجود صرفا باید قولی بدهند که قابلیت اجرا شدن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه های گردشگری در سال رونق تولید از اولویت برخودار هستند،بیان کرد: یکی از محورهای اصلی توسعه قم، گردشگری به ویژه گردشگری زیارتی است.

استاندارقم با تاکید بر اینکه باید مراکزی برای مسافرپذیرها و مجتمع های ارزان قیمت در استان احداث شود، ادامه داد:احداث مراکز ارزان قیمت منافاتی با توسعه و حمایت از مراکز اقامتی مدرن و پیشرفته ندارد.

وی بیان کرد: بخش گردشگری در عرصه تولید و اشتغال نقش بسزایی داشته و باید موانع و مشکلات پیش روی این بخش مهم اقتصادی برداشته شود.

حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری قم در این مراسم گفت: مجتمع دشت بهشت، بخش های ویژه ای برای معرفی و فروش صنایع دستی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از مصارف اضافه باید مسائل مربوط به انتقال برق و گاز به صورت همزمان عملیاتی شود،بیان کرد:یکی از مهمترین مصادیق گردشگری توسعه بوم گردی است که بخش خلجستان از ظرفیت ویژه ای برای سرمایه گذاری در این بخش دارد.

از ناچیز بودن اعتبار تخصیص‌یافته به بخش پژوهش تا تشکیل شورای مهارت در استان قماختصاص یک درصد اعتبارات به پژوهش استان قم بسیار ناچیز استاستاندار قم: خلأ ارتباط بین پژوهش و صنعت در استان قم به حداقل برسد

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری قم تصریح کرد:با توسعه بوم گردی امکان و بستر لازم برای برپایی جشنواره های ویژه روستائیان نیز فراهم می شود.

محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم نیز در این مراسم با بیان اینکه برای احداث مسیر دسترسی و توزیع آسفالت به مجتمع توریستی تفریحی و دشت بهشت 10 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است، بیان کرد:برای توزیع روکش آسفالت به روستای نایه و مجتمع گردشگری و تفریحی دشت بهشت تفاهم‌نامه‌ای 5 میلیاردتومانی با سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری کشور منعقدشده که به دلیل مشکلات اقتصادی عملاً راکد مانده است.

وی با بیان اینکه مشکلات ارتباطی و عدم آنتن دهی اینترنت از دیگر مشکلات اصلی و مهم مجتمع دشت بهشت است،افزود:در کنار مسیر غیر ایمن دسترسی به مجتمع دشت بهشت، ازنظر روشنایی نیز وضعیت این محور مطلوب نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: با پیگیری‌های استان قرار بود خط انتقال گاز به طول 9 کیلومتر و تا درب ورودی مجتمع دشت بهشت احداث شود که به دلیل مشکلات اقتصادی شرکت ملی گاز کشور با آن مخالفت کرده است.

فرج اللهی بخشدار خلجستان در این جلسه عنوان کرد: موضوع احداث راه دسترسی دشت بهشت، پرداخت خسارت به قنات مشترک دهکده صبا سلامت، تعریض جاده سه راه باغی به دستجرد و تسهیل گری در اراضی منابع ملی به طرح های اقتصادی از مهمترین موانع رونق اشتغال در بخش خلجستان است.

وی عنوان کرد: مجتمع دشت بهشت با 50 میلیارد تومان اعتبار و 118 هکتار از سال 96 در حال احداث بوده که توسعه بومگردی از اولویت های مهم در این مجتمع است.

بخشدار خلجستان با تاکید بر اینکه موضوع گردشگری در بخش خلجستان سیر صعودی به خود گرفته است،خاطرنشان کرد: توسعه روز افزون کشت گلخانه ای و زنبورداری از مزیت های این بخش است.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز،قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 846854 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد