Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، درچارچوب دومین روز از مسابقات بین المللی زنجان در اولین بازی تیم ملی جوانان ایران به مصاف تیم ملی نوجوانان سوریه رفت. 

در کوارتر اول این دیدار ملی پوشان جوان ایران با حملات برنامه ریزی شده، پرتاب های موفق منجر به گل بر روی سبد حریف داشتند و برنامه های حمله را یک به یک اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کوارتر تیم ملی نوجوانان سوریه که البته از چندین بازیکن تیم جوانان خود هم استفاده می کند با نمایش ضعیف 28 بر 5 شکست خورد.

در کوارتر دوم بود که سوریه ای ها به بازی برگشتند و حملات خود بر روی سبد ایران را افزایش دادند همین افزایش باعث شد دراین کوارتر با نتیجه قابل قبول تر، 20 بر 11 بازی را واگذار کند. 

کوارتر سوم کوارتر به نمایش گذاشتن تاکتیک های فردی بازیکنان ایران بر روی سبد حریف بود که باعث شد چند دو امتیازی به صورت متوالی برای ایران کسب شود. سوریه ای ها هم البته بیکار ننشستند وبا افزایش حملات چند امتیاز پشت سرهم گرفتند.

در کوارتر چهارم و پایانی دو تیم تقریبا پایاپای پیش رفتند ونهایتا تیم ملی جوانان کشورمان موفق شد 94 بر 41 تیم نوجوانان سوریه را از پیش رو بردارد.

از دقایقی دیگر و از ساعت 19 تیم ملی نوجوانان ایران به مصاف تیم ملی جوانان قطر می رود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد