Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری، این نمایش یکی از آثار تک پرسوناژ «علیرضا کوشک جلالی» است که با بازی، کارگردانی و طراحی «رضا عموزاد» قرار است به مدت ۱۰ شب در سالن بلک‌باکس مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه برود. شخصیت داستان نمایش، کارگری مسلمان و اهل ترکیه به نام «علی دلیر» است که همراه با خانواده‌اش در یک شهر کوچک در آلمان سکونت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه او توسط چند جوان آلمانی با انگیزه‌های نژادپرستانه در آتش می‌سوزد و نمایش روایت مونولوگ علی از خاطرات اوست. «پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش» از امشب تا ۴  مرداد هر شب از ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود. بلیت این نمایش علاوه بر گیشه سالن و شهر کتاب ساری، به صورت اینترنتی در سایت www.Iranejra.com نیز فروخته می‌شود. تهیه‌کننده این نمایش «آرش وحدت» است و «علی یخکشی»، «زهرا حسین‌زاده»، «نازنین بهداروند»، «مهدی اصحابیان»، «رویا بهداروند»، «علی جهانشاهی» و «سارا رضوی» در اجرای آن همکاری دارند.

عموزاد نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش» را پیش از این به مدت ۸ شب از ۳ تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ در ساری روی صحنه برده بود که با استقبال علاقه‌مندان به تئاتر مواجه شد. وی از هنرمندان باسابقه و فعال تئاتر مازندران است که تاکنون در جشنواره‌های مختلف داخلی عناوین متعددی کسب کرده است. این هنرمند سال ۱۳۹۲ در سی ‌و دومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای بازی در نمایش «پُک» به کارگردانی «صاحب آهنگر» نامزد دریافت جایزه برتر بازیگری مرد شد.

کد خبر 448079

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر