Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@07:29:10 GMT

2 هفته طول کشید این کار را به فیفا بقبولانیم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۷۵۸

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت پروپیچ و نگرانی هواداران استقلال گفت: متاسفانه دوستان در صفحات مجازی دوستانی که خودشان را در جبهه و صف استقلال می بینند و از نام و لوگو و برند استقلال استفاده می کنند از این طریق جذب مخاطب و در آمد کرده و متاسفانه بر خلاف مصالح باشگاه قلم می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی_ وی افزود:این کار تشویق اذهان هواداران است، از روزی که در باشگاه استقلال مسئولیت گرفتم یکی از پرونده هایی که پیگیر بودم همین پرونده پروپیچ بوده است. معاون باشگاه استقلال خطیر هم الان در زوریخ سوئیس است، ما مکاتبات عدیده ای با فدراسیون فوتبال کردیم که پولی که می خواهیم به این بازیکن بدهیم از طریق پول های مان در حساب فدراسیون فوتبال در فیفا برداشت شود که آنها این موضوع را قبول نکردند.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: از فدراسیون خواستیم که خود باشگاه پیگیر این موضوع شود و 2 هفته طول کشید این کار را با لابی فراوان و سخت به فیفا بقبولانیم که آنها این پول را به حساب بازیکن سابق ما پرداخت کند.خوشبختانه تا این لحظه فیفا این موضوع را قبول کرد.من ظهر امروز مستقیما با رئیس کمیته انضباطی فیفا صحبت کردم، همچنین با جیانی کاس هم حرف زدم و دوستان به ما قول دادند این کارها انجام شدند.فیفا پذیرفته از محل پول بازیکنان استقلال در جام جهانی طلب پروپیچ را پرداخت کند.دوستان رسما اعلام کردند و قرار است امروز و فردا فیفا رسما این موضوع را به فیفا اعلام کند و این مشکل کاملا حل شود.

وی در پایان گفت: ما کار موازی هم کردیم که اگر فیفا جواب نداد از طریق سفارت کار ا انجام دهیم. من از هواداران می خواهم که عاشق استقلال هستند اخبار را از طریق سایت باشگاه پیگیری کنند و اجازه ندهند دیگران التهاب آفرینی کنند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال رئیس کمیته انضباطی جام جهانی استقلال باشگاه استقلال پول فدراسیون فوتبال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان با یک نقشه راه دقیق و روشن به آینده نگاه می کند. اینکه استعدادهای بزرگ را قبل از اینکه قیمتشان سر به فلک بکشد، بخرد. 

این ایده مستلزم خطراتی است، زیرا شما باید بازیکنانی را در سن پایین به خدمت بگیرید و ممکن است همه چیز به دلایل زیادی اشتباه پیش برود، اما باشگاه مادریدی در سال های اخیر نشان داده است که می داند چگونه ستاره های جوان را جذب کند. فده والورده، کاماوینگا، وینیسیوس و رودریگو بهترین نمونه ها هستند.

همه چیز نشان می دهد که نفر بعدی لیست، فرانکو ماستانتونو خواهد بود، هافبک ریورپلاته که تنها 16 سال سن دارد و دنیای فوتبال را عاشق خود کرده است. او توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده ولی رئال دست بالاتر را دارد. 

طبق ادعای نشریه کلارین آرژانتین و نیز مارکا اسپانیا، بارسا از رقابت کنار کشیده و رئال که با ریور مذاکراتی جدی داشته، بر سر انتقال او به توافقات اولیه دست یافته است. ابتدا جونی کالافات و سپس خوزه آنخل سانچز (مدیر اجرایی)، وارد عمل شدند تا ماستانتونو رئال را به هر تیم دیگری ترجیح دهد.

ایده مادریدی ها این است که در اسرع وقت او را به خدمت بگیرند و سپس تا سال 2025 صبر کنند، یعنی زمانی که او 18 ساله می شود (در 14 آگوست 2025). بند فسخ فرانکو 45 میلیون یورو است ولی رئال می خواهد او را با قیمتی کمتر، بخرد. 

ماستانتونو می تواند فده والورده جدید رئال باشد. فده نیز در 16 سالگی جذب رئال شد و حالا ستاره‌ای بی‌جانشین شده است.

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک