Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@08:23:24 GMT

حمایت «جلیلی» از مواضع ضد فساد وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۸۶۱

حمایت «جلیلی» از مواضع ضد فساد وزارت بهداشت

عضو شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که باید از مواضع ضد فساد در وزارت بهداشت پشتیبانی کنیم.‌

به گزارش مشرق، عصر امروز سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی در حاشیه نشست با دبیران کارگروه های تخصصی دولت سایه اعلام کرد: باید از مواضع ضد فساد در وزارت بهداشت پشتیبانی کنیم.‌

وی ادامه داد: همچنانکه آحاد جامعه وظیفه دارند به تایید، تصحیح و تکمیل روند ها کمک نمایند، ما نیز موظفیم از رویکرد های صحیح پشتیبانی و رفتار های درست را تایید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مدعی العموم به پرونده فساد مالی در وزارت بهداشت ورود می‌کند؟ ۲۰ میلیون تومان برای هر توییت علیه وزیر بهداشت با ۲ میلیون یورو ارز دولتی، به جای استنت قلب کابل برق وارد شده است



جلیلی خاطر نشان کرد: اینکه وزیر محترم بهداشت اعلام می‌کنند که عزم مبارزه با اخلاگران و سودجویانی را دارند که با فرصت طلبی قصد اخلال در نظام سلامت کشور را داشته‌اند، این موضع وزیر یک رویکرد درست است که باید از آن حمایت شود.

وی اضافه کرد: اگر وزیری عزم جدی برای مبارزه با فساد در حیطه مسئولیت خود را دارد، باید مردم و ارکان نظام را در کنار خود ببیند تا با پشتیبانی آنها در این مبارزه موفق شود.‌ من شناخت فردی از آقای وزیر ندارم اما این رویکرد ایشان مغتنم بوده و باید به کمک شود.‌

جلیلی تاکید کرد: اگر دستگاهی که متولی سلامت کشور است مدعی فساد و اخلال در امر حیاتی و مهمی چون دارو و تجهیزات پزشکی میشود، مجلس، قوه قضائیه و دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی همه باید کمک کنند تا چنین فساد مهمی ریشه کن شود.‌

وی بیان داشت: کارگروه نظام سلامت دولت سایه نیز آمادگی دارد تا یافته ها و پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه نماید.‌

گقتنی است سعید نمکی، وزیر بهداشت دولت دوازدهم در نشست اخیر خود با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود: «جو سنگینی را تحمل کردم و میکنم، حتی زن و بچه من به تخریب و مرگ تهدید می‌شوند. شبکه رانت، فساد و انحصار به هزار و یک رنگ از جیب این ملت ارتزاق کرده اند. از پیگیری، شناسایی و افشاگری علیه آنها عقب نشینی نمی‌کنم. یک جریان از بیرون وزارت بهداشت هدایت می‌شود و عده ای تطمیع می کنند که اتفاقا من را مصمم تر کرده تا با جدیت و سرعت بیشتری برخورد کنم.»‌

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو سعید جلیلی سعید نمکی وزارت بهداشت مبارزه با مفاسد اقتصادی فساد اقتصادی اخلال گران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه