Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین قاضی زاده هاشمی سه شنبه شب در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در مسجد جامع المهدی مینودر قزوین برگزار شد، افزود: حوادث تاریخ در بیشتر اوقات شبیه هم هستند و تنها بازیگران آن تغییر می کنند که باید در این میان مراقب منافقان بود.

وی اضافه کرد: امروز همه باید از خودشان بپرسند که چرا آمریکا اسرائیل و برخی کشورهای غربی دشمنی را با جمهوری اسلامی تمام نمی کنند؛ واقعا کشور ما در این ۴۰ سال گذشته کدام تجاوز و خصومتی انجام داده که دست بردار نیستند؟

قاضی زاده هاشمی همچنین گفت: اساس این دشمنی به نگاه فرعونی برمی‌گردد و کشورهای متخاصم می‌خواهند دنیا را طبقه بندی کرده و از هر نژادی برده و کارگر ایجاد کنند که سابقه آن به تفکر پوپر (اندیشمند غربی) بعد از رنسانس برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به نقش امام خمینی (ره) در تاریخ پرداخت و گفت: در این تاریخ استعماری امام آمد و با تببین جامعه الهی معادلات دنیا عوض کرد که به همین خاطر است دشمن در حال تلاش برای تغییر جریان و از بین بردن تفکرات انقلابی است.  

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت:  دشمن همواره تلاش کرده تا میدان مبارزه را از بیرون مرزها به داخل بکشاند و همچنین از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی لیبرال‌ها و فرصت طلبان اقتصادی دشمنی را شروع کرده در اواسط دهه ۶۰ جنگ سیاسی و تورم ۴۰ درصد به وجود آوردند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی به شرایط پذیرش قطعنامه ۵۹۸ پرداخت و توضیح داد: در دورانی که مردم درگیر دفاع مقدس بودند، ۲ گزارش اقتصادی و جنگی نزد امام رفت که در آن گفته شده بود تا کمتر از یک ماه گندمی نخواهیم داشت و هیچ کس تمایل به حضور در جنگ را ندارد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب امام راحل را در شرایطی قرار دادند که قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفتیم و از این شرایط تصمیم سازی‌ها هنوز هم در کشور استفاده می شود تا با تنگنا نشان دادن اوضاع کشور و نبود هیچ چاره ای ما را به سمت تصمیم گرفتن پیش ببرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: هسته ای بهانه آمریکا بود تا به اصل نظام جمهوری اسلامی حمله شود و عده‌ای نیز موافق بودند که می توان در یک میز نشست و اختلافات را برطرف کرد.

وی بیان کرد: خیلی ها معتقد بودند که نباید در حوزه برجام زیاد سخت گیری کرد، اما رهبر معظم انقلاب نمی توانستند بی تفاوت باشند و به همین خاطر در این خصوص مرتبا هشدار می دادند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه قرار گرفتن در صف باطل و مقابله با نظام الهی نتیجه‌ای جز شکست ندارد، خاطرنشان کرد:  اگر امروز ساکت بشینیم سر جای خودمان همانند قوم لوط مورد لعن و نفرین قرار خواهیم گرفت و همه باید جریان انقلابی در پیش گرفته و زمینه را برای ظهور مسئولان انقلابی فراهم کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اصلاح از خویشتن آغاز می شود و امروز کسانی که از دولت انتظاراتی دارند باید ابتدا خودشان را اصلاح کرده و رویکرد انقلابی داشته باشند تا دولت و مجلس انقلابی شود.
۹۹۲۵*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد