Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: بعد از سیل بندها کانال های سیلاب بر اوجب واجبات برای ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در هشتمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: روستاهای بلاتکلیف باید سریعتر تعیین تکلیف شوند و بحث سیل بندها واقعا لازم است سریعا تصمیم گیری شده و کار آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما کانال های سیلاب بر پیش بینی کردیم که اینها باید احداث شوند.

استاندار خوزستان یادآور شد: در حوزه مارون کانال سیل بر داشتیم که سبب کاهش خسارت ها شد و تا 600 متر مکعب بر ثانیه نیز آب منتقل شد و مسله ای پیش نیامد.

شریعتی گفت: در حوزه زهره سیلاب در کانال سیلاب بر آب ها را  به کانون های ریزگرد انتقال داد همچنین در حوزه کرخه در مسیر خسرج و نهر ماله کانال سیل بر باید برای کارون احیاء شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد:  بعد از سیل بندها کانال های سیلاب بر اوجب واجبات برای ما است.

شریعتی بیان کرد: براساس گفته کارشناسان بعد از یک سال ترسالی حداقل یک سال نرمال را داریم و تلاش ما این است در حد استاندارد فضای پشت سد را خالی کنیم.

وی عنوان کرد: خدماتی که داده شده انطور که باید اطلاع رسانی نشده و کمیته اطلاع رسانی باید خدمات ارائه شده را بهتر معرفی کنند.

 استاندار خوزستان گفت: برخی آثار روانی از سیل داریم که عدم رسیدگی به موقع سبب نارضایتی می شود.

شریعتی ادامه داد: بنیاد مسکن کار را با قدرت آغاز کرده و امیدواریم این روند ادامه یابد و انتظار است همه واحدهای احداثی باقیمانده نیز انجام شود.

وی گفت: جهاد کشاورزی در نظر سنجی ها دوگانه است. در بحث بازپرداخت ناراضی هستند، اما در بخش کشت تابستانه راضی هستند و امید به مردم برگشته است.

استاندار خوزستان افزود: استان های مختلف با سلایق مختلف کار انجام می دهند و برخی جاها می‌بینیم که دست بالا دیده شده و برخی جاها ها نیز با تنگدستی کار پیش رفته است.

شریعتی تصریح کرد: در زلزله مسجدسلیمان 5.7 ریشتری بوده و به سبب کوهستانی بودن و عدم قوام و استاندارهای لازم خانه ها بیش از حد یک زلزله 5.7 ریشتری عواقب مالی به بار گذاشته است.

وی ادامه داد: 4 منطقه شهری و مرکز زلزله تخریب ها زیاد بوده و برخی از آنها دیگر قابل سکونت نیست.

استاندار خوزستان عنوان کرد: ما مشکلات و مسائل دولت را می دانیم، اما تعداد قابل ملاحظه ای مدرسه خسارت دیدند و دیگر امکان فرستادن فرزندان به این مدارس نیست.

شریعتی بیان کرد:  برخی از ادارات که مدت کوتاهی از ساخت آنها می‌گذرد در این زلزله تخریب شدند و باید ناظر و پیمانکار بازخواست شوند؛ که چرا استحکام لازم نداشتند و کسانی که قصور کردند برخورد شود.

وی گفت: استحکام خانه ها پایین آمده که ممکن است با زلزله 2 ریشتر نیز فرو بریزند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان های مختلف جهاد کشاورزی زلزله سیل مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت