Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته ازدواج در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران جشنواره ازدواج برگزار می‌شود .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید محمد تقی علوی افزود: 30 هزار برنامه اوقات فراغت در وزارت ورزشبرگزاری جشنواره ازدواج در سه شهر بزرگ استان و جوانان برنامه‌ریزی شده که استان ما نیز اجرای بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها را در دستورکار قرار داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها اقدامات خوبی در دست اجرا است، اظهارکرد: باید بستر لازم برای ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان و نوجوانان را فراهم کنیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی را از شهرستان دنا شروع کردیم و این همایش در روزهای آینده در بخش زیلایی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود، ضمن اینکه یک مجوز برگزاری همایش پیاده‌روی نیز برای بخش دیشموک گرفته شده است .

علوی با اشاره به 12 مرداد آغاز هفته ازدواج، تصریح کرد: به همین مناسبت در سه شهر بزرگ استان شامل یاسوج، دهدشت و گچساران جشنواره ازدواج برگزار می‌شود .

وی با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی ویژه سربازان، گفت: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح مهارت‌آموزی ویژه سربازان شامل 80 ساعت آموزش برای یک هزار سرباز از اواخر تیرماه امسال در استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: آموزش‌های ارائه شده در این طرح شامل مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی است و در پایان نیز به افراد برتر از سوی جهاد دانشگاهی گواهینامه اعطا می‌شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش ازدواج پیاده روی کهگیلویه و بویراحمد نیروهای مسلح قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان