Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان اگر پاسخ مثبت مودریچ را دریافت کند، می تواند در یک قدمی جذب این ستاره قرار گیرد.

طرفداری- سران میلان همچنان قصد دارند از رئال مادرید بازیکن به اختیار بگیرند و نام جدید، لوکا مودریچ است!

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، امروز صبح ولادو لمیچ، نماینده لوکا مودریچ و چند بازیکن دیگر در ساختمان باشگاه میلان حضور پیدا کرد تا در مورد برخی بازیکنان جوان صحبت کند اما موضوع اصلی، لوکا مودریچ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره کروات باشگاه رئال مادرید، رئال بسیار فوق العاده‌ای با زوانمیر بوبان بوبان دارد. فعلا جذب برنده توپ طلا از لوس بلانکوس بسیار دشوار به نظر می رسد اما انقلابی که در ترکیب اصلی رئال مادرید توسط فلورنتینو پرز آغاز شد، می تواند مودریچ را هم شامل شود.

دستمزد مودریچ بسیار بالاست و او در مادرید 12.5 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش ها دریافت می کند؛ همین عامل می تواند باعث شود رئال مادرید با فروش او، از قید پرداخت این دستمزد سنگین خلاص شود و جا را برای خریدهای جدید باز کند. میلان پیش از آغاز هرگونه مذاکره‌ای، باید از علاقه خودِ مودریچ به تحقق یافتن این انتقال آگاه شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏