Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامرضا سلیمانیدر دیدار با بسیجیان پیاگاه نخبه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور مسجد قدس اردبیل ضمن تقدی رو قدردانی از یکایک بسیجیان پایگاه اظهار داشت: زیارت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برای اینجانب یک فرصت ومغتنم و یک دستاورد معنوی است.

وی افزود: ایران زمانی اداره مستشاری آمریکایی‌ها بود و ملت ما هیچ حقی برای تولیت کشور ایران نداشتنمد؛ امام خمینی (ره) با تکیه بر نیروی الهی و معنوی و نیز تکیه بر ملت ایران نظام سلطه پهلوی را ساقط کردند، نظامی که اجازه داده بود بیش از ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایرن و امورات کشوری ما دخالت داشته باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره) مردم را مسلحانه به مقابله با نظام سلطه نفرستاند؛ ایشان با عملیات مسلحانه موافقت نداشتند و این یعنی تولید یک قدرت جدید قدرتی که اراده خداوند نقش مهمی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی انقلاب را یک حرکت و موهبت الهی دانست و تمام مبارزه‌ها و مجاهدت هابب که در راه انقلاب انجام گشته باز به عظمت و وزانت نظام جمهوری اسلامی نخواهد رسید چرا که عظمت و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی خیلی بالاتر از تمامی مبارزات و مجاهدات می‌باشد.

وی عنوان کرد: بسیج یکی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی است و به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران تنیده شده است، لذا مهمترین رکن بسیج پایگاه مقاومت محلی برادر و خواهر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پایگاه‌ها مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است و در همه جنبه‌ها به نیاز‌های کشور می‌تواند جوابگو باشد.

سلیماینی افزود: ما دوست داریم بیشتر پایگاه‌ها در تراز پایگاه شهید اصغر صبور اردبیل باشد و در آینده نیز برای اعتلای بسیج در پایگاه‌ها برنامه‌های متعدد و متنوعی را تعریف کردیم که ان شاءالله بسیجان عزیز در اجرایی کردن این برنامه‌ها ما را به نحو احسن یاری نمایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طرح اسوه یکی از طرح‌های جامع بسیج است که پایگاه‌های نخبه را از طریق رسانه‌های مختلف به عنوان یک الگوی مناسبت درجامعه معرفی خواهد نمود.

حسین میراضی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور نیز در این دیدار اظهار داشت: بسیجیان این پیاگاه آمادگی لازم را در خصوص برگزاری اردو‌های جهادی داشته و می‌توانند در تمامی حوزه بخصوص در حوزه‌های فرهنگی در خدمت مردم استان اردبیل باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است