Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@21:43:16 GMT

جراحی ۵۰ ساعته دوقلو‌های بهم چسبیده+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۲۵۰

جراحی ۵۰ ساعته دوقلو‌های بهم چسبیده+عکس

خبرگزاری ایسنا: این دوقلوی پاکستانی که از ناحیه جمجمه به یکدیگر چسبیده بودند در بیمارستانی در لندن تحت چندین عمل جراحی قرار گرفتند. در نهایت سر‌های این دوقلو‌های دو ساله پس از این جراحی‌های سنگین از یکدیگر جدا شد.

اولین جراحی روی این دو خواهر در اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی و زمانیکه آن دو ۱۹ ماهه بودند، انجام شد و در نهایت دو کودک دوقلو در فوریه سال جاری طی آخرین جراحی موفقیت آمیز از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دوقلو‌ها که پدرشان در دوره بارداری مادر بر اثر حمله قلبی فوت کرده بود، روز اول ژوئیه (ماه جاری میلادی) از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این دوقلو‌ها که از طریق جراحی سزارین به دنیا آمده بودند هنگام تولد از ناحیه جمجمه به هم چسبیده و عروق خونی مشترک داشتند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: جداسازی دوقلوی به هم چسبیده عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت