Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:09:50 GMT

تاکید «بوگدانوف» بر مخالفت روسیه با معامله قرن

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۳۵۹

تاکید «بوگدانوف» بر مخالفت روسیه با معامله قرن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه در جریان دیدار با اعضای هیأت حماس در مسکو تصریح کرد که کشورش تمایل دارد روابط خود را با حماس تقویت کند.

بوگدانوف بر مخالفت قاطع روسیه با طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن و کنفرانس اخیر در بحرین تاکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت اولویت دادن به وحدت ملی فلسطین تاکید کرد و گفت روسیه آماده است تا به فلسطینیان برای تحقق این امر کمک کند، زیرا وحدت ملی فلسطینیان گامی اساسی در راستای تحقق خواسته‌های مشروع ملت فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در مورد راه‌های تحقق وحدت و آشتی ملی فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 4668661

منبع: مهر

کلیدواژه: میخائیل بوگدانوف روسیه حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، همچنان مخالف جدی برگزاری پروژه سوپرلیگ است و در میان سخنرانی جدیدش به این موضوع اشاره کرد.

چفرین در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی که این جمعه در لندن برگزار شد، گفت:"از مخالفت قاطعانه لیگ‌های اروپایی با پروژه ای اخلاقی سوپرلیگ حمایت کرده و معتقدیم پیامدهای آن چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی، برای تمامی لیگ‌ها فاجعه‌بار خواهد بود. یوفا اهمیت ارتباط مستقیم بین رقابت‌های باشگاهی‌ما و لیگ‌های ملی در سراسر اروپا را می‌شناسد و برای آن ارزش قائل است."

چفرین با حمایت از تقویت روابط بین لیگ‌ها ادامه داد:"ایجاد تفاهم‌نامه جدیدی بین یوفا و لیگ‌های اروپایی نه تنها تعهدات متقابل را رسمی و شفاف می‌کند، بلکه سیگنال واضحی را نیز ارسال می‌کند که یوفا و ذینفعان آن با یکدیگر متحد هستند."

او با تاکید به مخالفت باشگاه‌ها یا سوپرلیگ گفت:"ما با هم، در این چارچوب، برای توسعه پایدار فوتبال در سطح ملی و بین المللی، با تمرکز بر ترویج فوتبال هیجان انگیز، تعادل رقابتی قوی، یکپارچگی مالی و رشد فوتبال در سراسر اروپا کار خواهیم کرد."تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است