Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله به یک کشیش برزیلی حین اجرای دعای مذهبی در کلیسایی در این کشور را به تصویر می‌کشد. «مارسلو روسی» در حال اجرای نیایش مذهبی برای جمعیت زیادی بود که ناگهان از پشت مورد حمله یک زن جوان قرار گرفت و به جلو پرتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که منتشر شده است لحظه حمله ور شدن این زن جوان به کشیش را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که کشیش در بالای استیج ایستاده و مشغول صحبت و خواندن دعا است ناگهان زن جوان او را هل می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که کشیش تعادل خود را از دست می‌دهد و به پایین استیج و میان حضار در کلیسا سقوط می‌کند. این ویدئو حاضران در کلیسا را در حالی که از دیدن این صحنه شوکه شده‌اند نشان می‌دهد.

این اتفاق در ساعت ۲.۵۰ دقیقه روز یکشنبه در تاریخ ۱۴ جولای رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل این زن ۳۲ ساله که هویتش مشخص نشده است پس از عبور از ماموران امنیتی توانست خود را به بالای استیج برساند و به کشیش حمله کند. بنا به این گزارش این کشیش در این حادثه دچار جراحت جدی نشد. او پس از چند دقیقه مداوا توسط اورژانس پزشکی دوباره به روی سن بازگشت و به برنامه خود ادامه داد.

گفتنی است؛ زن مهاجم نیز توسط پلیس برزیل دستگیر شد و تحت بازجویی قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک حمله ناگهانی مهاجم به کشیش در کلیسا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برزیل وحشتناک ترین ها حوادث کشیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: شامگاه یک شنبه خبر غرق شدن جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز به ستاد فرماندهی آتش نشانی دزفول اطلاع رسانی شد. 

روح الله بهشتی فرد افزود: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله اکیپ نجات غریق ایستگاه شماره ۱ و ۳ را به محل گزارش شده واقع در محدوده شرقی پل قدیم اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی و جستجو به دنبال فرد غرق شده نمودند.

وی ادامه داد: علی رغم اطلاع رسانی و هشدار‌های متعدد به شهروندان به جهت بالا آمدن سطح آب و عدم ورود به محدوده رودخانه دز متاسفانه شاهد کم توجهی بعضی شهروندان هستیم که بعضا منجر به غرق شدن این افراد در رودخانه خواهد شد.

روح الله بهشتی فرد افزود: به محض مهیا شدن شرایط و پایین آمدن سطح آب، عملیات غواصی توسط اکیپ‌های غریق نجات سازمان صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی