Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:23:57 GMT

مسن‌ترین و جوان‌ترین حجاج گلستانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۵۸۶

مسن‌ترین و جوان‌ترین حجاج گلستانی

جانشین حج و زیارت گلستان گفت: زائر 98 ساله از گنبدکاووس و زائر 15 ساله از بندر گز به ترتیب مسن ترین و جوانترین زائرین گلستانی در حج تمتع 98 هستند.
محمدرحیم ملاح در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان با اشاره به آغاز اعزام حجاج گلستانی به سرزمین وحی از روز گذشته، اظهار کرد: امسال قریب به 4000 زائر و عوامل در قالب 26 کاروان از استان گلستان و یک کاروان از استان مازندران تا 29 تیرماه در قالب 16 پرواز از فرودگاه بین المللی گرگان عازم سرزمین وحی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حج تمتع 98 مدیریت 5 هتل در مکه و مدینه به کارگزاران استان گلستان واگذار شده است و تعداد 25 نفر از کارگزاران حج و زیارت گلستان در این هتل ها آماده خدمت به ضیوف الرحمن هستند.

ملاح خاطرنشان کرد: در حج تمتع امسال 13 پزشک کاروان زائرین استان را همراهی می کنند.

جانشین حج و زیارت گلستان بیان کرد: از روز گذشته تاکنون 1262 نفر از زائرین و عوامل در قالب 8 کاروان با 5 پرواز از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر عازم فرودگاه جده شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائرین گلستانی مدینه بعد هستند، گفت: مدت اقامت زائرین در حج تمتع امسال 35 روز است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گلستان استان مازندران ایران پزشک حج تمتع قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ارز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

از سوم اردیبهشت اعزام زائران عمره به عربستان آغاز شد و اعزام زائران تمتع نیز نیز از ۲۴ اردیبهشت آغاز می‌شود، به گفته مسئولان سازمان حج روند صدور روادید هم به خوبی پیش می‌رود، اما آنچه در مقدمات سفر به سرزمین وحی باید برنامه‌ریزی قرار گیرد، تامین و تخصیص ارز مورد نیاز زائران است که چگونه سهمیه‌بندی شده و با چه قیمتی و توسط کدام بانک‌های عامل توزیع خواهد شد؟ 

 ایمان شمسایی در نشست امروز دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت- شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، اعلام کرده است «با موافقت بانک مرکزی هر یک از زئران حج ۱۴۰۳ می‌توانند مبلغ ۵۰۰ یورو به نرخی که این بانک اعلام خواهد کرد از شعب بانک عاملی که در سراسر کشور معرفی می‌شود دریافت کنند، این مبلغ در سهمیه سفر هوایی سالانه افرادی که به خارج از کشور مسافرت می‌کنند، محاسبه نخواهد شد.

سید عباس حسینی در این نشست گفت: سازمان حج و زیارت روند فرآیند امور اجرایی اخذ روادید زائران حج ۱۴۰۳ را مطلوب خواند و اعلام کرد که رقم طلب برای ۷۴ هزار زائرحج پیش رو تاکنون اخذ شده است. عملیات ثبت‌نام در استان‌ها را نزدیک به اتمام است و دریافت رقم طلب بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر هم در حال انجام است و به‌دنبال آن اخذ روادید صورت خواهد گرفت.

نصرالله فرهمند مدیرعامل موسسه فرهنگی «عمره سعادت» که اجرای عملیات عمره را بر عهده دارد نیز درباره برنامه ریزی اعزام عمره‌گزاران ایرانی به سرزمین وحی قبل و بعد از عملیات حج تمتع گزارش داد و گفت: هماهنگی با هواپیمایی انجام شده است، انتظار می‌رود که پس از عملیات حج ۱۴۰۳ با توجه به زیرساخت‌های پیش بینی شده از ۲۰ ایستگاه پروازی زائران به دو فرودگاه مدینه و جده منتقل شوند.

طاهر درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر هم درباره هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به عمره گزاران و زائران حج پیش رو و انتقال دارو‌ها و تجهیزات مورد نیاز در حج ۱۴۰۳ گزارش داد

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • سهمیه ارز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد