Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:29:24 GMT

غرق شدن جوان کاشانی در استخر ذخیره آب

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۲۶۰۶

غرق شدن جوان کاشانی در استخر ذخیره آب

کاشان_مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از غرق شدن جوان ۲۷ ساله در استخر ذخیره آب در شهر برزک این شهرستان خبر داد.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار کرد: پس از آگاهی مرکز پیام ۱۲۵ کاشان مبنی بر بروز این حادثه، تیم امداد و نجات ایستگاه (۲) آتش‌نشانی این سازمان شامل نجاتگران و غواصان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعضای تیم امداد و نجات این جوان را در حالی که فوت کرده بود از آب بیرون کشیدند و برای بررسی‌های بیشتر به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد:  بنا بر گواهی شاهدان حاضر در محل حادثه این جوان به همراه چند تن از دوستان خود برای شنا به استخر ذخیره آب رفته بود که متاسفانه به دلیل ناآشنایی با فنون شنا دچار حادثه شد.

چایچی با تأکید بر ضرورت پرهیز از ورود به استخرهای ذخیره آب، خاطرنشان کرد: هدف از ساخت این استخرها ذخیره آب در  فصل زمستان و استفاده از آب آن در مواقع کم‌آبی مانند تابستان است و مناسب شنا نیست.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استخر کشاورزی حادثه غرق شدگی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: آتش‌سوزی امروز در یک باب مغازه لوازم‌خانگی واقع در شهر فریمان میلیاردها تومان خسارت داشت.

محمد حسن نیکومنش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه با اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم‌خانگی در خیابان شهید رجایی با سامانه‌ی ۱۲۵ بلافاصله از ایستگاه مرکزی یک دستگاه خودروی سنگین به محل حادثه اعزام شد.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند.

 رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان اظهار کرد: به دلیل حجم آتش درخواست اعزام نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه شد.

وی تصریح کرد: نیروها با سرعت وارد عمل شدند و شروع به اطفاء حریق مغازه‌ لوازم‌خانگی کرده و از سرایت به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

نیکومنش با بیان اینکه این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد، گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه باعث گسترش و خسارات کلی به مغازه شد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام عملیات امدادرسانی به این حادثه دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و چهار امدادگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه اعلام شده خسارت وارد شده میلیاردی بوده است.

شهرستان فریمان در فاصله ۸۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد