Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن، اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر خروج ایران از یمن را انکار واقعیت و حقایق ارزیابی کرد که در خور پاسخ دادن نیست.

عصر دیروز در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: «اظهارات ترامپ با واقعیت سازگاری نداشته و حتی ارزش جواب دادن هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعا‌های ترامپ صرفا برای باج‌گیری و افزایش هزینه‌های پادشاهی شیرده است.»

اشاره عبدالسلام به اظهاراتی انتخاباتی ترامپ است. ترامپ در جریان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ به صراحت از عربستان سعودی انتقاد و بار‌ها آن را «گاو شیردهی» توصیف می‌کرد. او گفت: «آل سعود گاو‌های شیرده کشورشان هستند، و وقتی که شیر این گاو‌ها خشک شد و دیگر دلار‌ها و طلاهای‌شان تمام شد آن گاه باید سرشان را برید یا از شخص دیگری بخواهیم که سرشان را ببرد یا به گروه‌های دیگر کمک کنیم که سرشان را ببرند. این واقعیتی است که باید دوستان و دشمنان آمریکا در راس آن‌ها عربستان بدانند.

سخنگوی انصارالله یمن به مشارکت آمریکا در ائتلاف جنگی سعودی علیه یمن اشاره کرد و نوشت: «تجاوز به یمن از واشنگتن اعلام شد و در نوک حمله آن، وابستگان و مزدوران آمریکا قرار دارند. جنایات با تسلیحات آمریکایی انجام می‌شود و سناتور‌ها در کنگره از کشورشان می‌خواهند به حمایت از کشور‌های متجاوز (علیه یمن) پایان دهد.»

حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی، محوری و مهم است به گونه‌ای که شمار زیادی از کارشناسان غربی معتقدند رژیم سعودی در صورت قطع همکاری حمایت آمریکا حتی برای یک هفته، جنگ یمن را متوقف خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انصارالله دونالد ترامپ ایران و آمریکا عربستان سعودی باج گیری از عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است