Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار جوانرود در آیین افتتاح این مرکز مشاوره ای گفت: خدمات‌رسانی روانشناسان و مراکز مشاوره، به کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی در جامعه کمک شایانی می کند.

رستگار یوسفی افزود: این مرکز زمینه را برای شکوفایی استعدادها، پیشگیری از مشکلات ناشی از شیوه‌های نادرست آموزش و تربیت، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و رضایت‌مندی مردم در مراحل مختلف زندگی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهزیستی جوانرود نیز گفت: هم اکنون ۲ مرکز مشاوره در این شهرستان فعالیت دارند.

جمال مرادی افزود: از اول سالجاری تاکنون ۸۵ جلسه مشاوره ای در مراکز دولتی برگزار شده و مراجعین انواع خدمات روانشناسی و روانشناختی را دریافت کرده اند.

مرکز مشاوره آوای آرامش در زمینه درمان و اختلالات اضطرابی، وسواس و افسردگی، مشاوره و درمان مشکلات کودکان و نوجوانان، مشاوره در زمینه ازدواج و زنان و اجرای تفسیر آزمون های هوش و شخصیت به شهروندان خدمات روانشناسی و مشاوره ارائه می دهد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
‌۷۴۵۳/۸۰۶۶

 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان